Uživatel nepřihlášen
Strecův herní koutek
RSS kanál blogu
Píše: Strec - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.

Recenze: Trine 3: The Artifacts of Power

Pondělí 21.9.2015 00:10 - Autor: Strec
To se mi líbí

Recenze: Trine 3: The Artifacts of PowerTrine 3, ale poprvé 3D. Je lepší trojka v názvu nebo v číselném označení dimenzí?

Trine na třetí

Pro znalce, už trilogie, není počátek příběhu překvapující. Ve světě se děje zlo, které můžou zvrátit pouze hrdinové a tak je artefakt, krystal duší ve starém jazyce zvaném Trine, znovu povolá do práce. Potulný rytíř Pontius s mečem a štítem, který si nezadá s Donem Quijotem a vítá každé dobrodružství. Zlodějka Zoya, mistrně ovládající luk a šípy s lanem, díky kterým zvládá zdolat všelijaké propasti a hádanky, kterou hrdinská činnost nejednou připravila o parádní úlovek. No a kouzelník Amadeus, který chce mít hlavně klid a pohodu, ovládající tajemnou moc vykouzlit z ničeho bednu a přimět předměty levitovat. A mezi těmito hrdiny se po čas hraní budete přepínat nebo budete hrát bok po boku v coop režimu. Příběh není natolik výrazný, sám o sobě dlouhý a je zakončen cliffhangerem*, který asi nebude mít finále.

*Cliffhanger je dramatický závěr, při němž postava zůstává v nevyřešené situaci, takzvaně „konec v nejnapínavějším momentu“



Potřetí stejné hraní?

Grafika je stále pěkná, barevná, drží si kvalitu předchozích dílů. Stejně tak je to s hudbou. Fyzika hry splňuje nároky na hratelnost a prostorové hádanky. Zde bych změny nehledal.

Avšak vzhledem k ne zrovna šťastnému přechodu na plné 3D prostředí, které si vybralo daň jak finanční, tak i herní, je ovládání občas problémové a je třeba si na něj zvyknout. U zdatnějších hráčů to může být záležitost úvodních levelů, u nováčků to může být i problém trochu většího rozsahu. Zkrátka v některých případech je o něco obtížnější se někam trefit než tomu bylo v předchozích dílech. Jak s postavou samotnou, s posuvnými objekty, tak i při soubojích. Hádanky nejsou nijak obtížné a zakládají si na práci s prostředím. Souboje jsou na tom s obtížností stejně. Obtížnost bohužel zvyšuje pohyb v 3D prostředí, ale nejde tak o obtížnost samotnou, jak spíše o hozené klacky pod nohy. Dá se na to zvyknout a nerušeně hrát, ale ona inovace v tomto díle nadělala spíš více neplechy než užitku.

„Avšak vzhledem k ne zrovna šťastnému přechodu na plné 3D prostředí, které si vybralo daň jak finanční, tak i herní, je ovládání občas problémové a je třeba si na něj zvyknout.“

Novinkou čistě herní, je sběr krystalů, za které se při dosažení určitého počtu odemykají další úrovně. Když se nedaří sbírat v příběhových úrovních, tak tu jsou k dispozici takové menší, vedlejší úrovně určené pouze pro jednoho z hrdinů a pouze jedním životem. To znamená, že při fatální chybě čeká opakování celé úrovně. Osobně se mi tento krok se sběrem krystalů nezamlouvá. Uvedu příklad z vlastní zkušenosti… Měl jsem krásně rozjetý příběh a už jsem se viděl před koncem, ale kvůli 7 krystalům jsem se nemohl pohnout dál a nezbylo mi než projet starší úrovně nebo ty vedlejší "výzvy", které jsem si nechával na konec. Nemluvě o tom, že jsou lidé, kteří chtějí jen hrát a projet nerušeně příběh, ne sbírat nějaké krystalky, které jsou jen umělé a laciné natahování, ne zrovna dlouhé herní doby (steam hlásí 5 hodin a to jsem se věnoval převážně příběhu s malou odbočkou ke cooperaci a výzvám). Kdyby za nasbírané krystaly byly nějaké odměny ve formě kreseb, soundtracku nebo ony vedlejší výzvy, to by byla jiná.


Jeden prvek se sběrem přibyl a jiný byl zase ze hry odstraněn. Sběr lahviček a vylepšování postav už ve hře nenajdete. Úrovně jsou stavěné tak, aby postavy zvládly úrovně stejně dobře se stejnými dovednostmi od začátku do konce. Trošku škoda, přijde mi to jako takové zjednodušení hry. Vše, co je potřeba k udolání nějakého úseku, je již v úrovni nebo si vystačíte s jednou bednou Made by Amadeus. A kupříkladu s Amadeem už nehrozí experimentování s více vyčarovanými kostkami či plošinami a následně řešení hádanky nebo jen čistě blbnutí.

Je libo 3D nebo raději méně D

Již zmíněný přechod do plného 3D nemusel být úplně na škodu, ale v tomto případě to byl krok vedle aneb dobrý úmysl, který hru stal pověst. Občas se zkrátka díky 3D prostředí a kameře, která nezabere zrovna vše, či i díky topornějšímu ovládání může stát, že postava zahučí někam mimo mapu. Až poté zjistíte, že tudy cesta vlastně nevede. Osobně bych raději volil 2.5D úrovně a mezi ně někde zvolil 3D úroveň, která má opravdu smysl a není tam jen proto, aby to bylo 3D. Zkrátka jen taková třešnička na dortu ve formě 3D prostorových hádanek. Souboje taky nejsou úplně ono. Zorientování kam je vlastně otočená postava a kde mácháte mečem jsou dvě různé věci. Ve zmatku, převážně v cooperaci, to chce plnou pozornost hráče a nebo máchat všude a neřešit... postava přeci snese pár ran. Ještěže je pozměněn systém oživování, kdy se duch zemřelé postavy objeví na herní ploše a stačí aby jej jiný hráč postavením se k němu oživil. Nemusíte tedy čekat nebo se vracet na další checkpoint. Vzhledem k problémům, které 3D prostředí přineslo do hry a odneslo z kasy vývojářům, to neberu jako zrovna šťastný tah. Kdyby to nezasáhlo celou hru, tak budiž, ale odnesli to jak vývojáři, hráči i hra. Přesto se na hru kouká pěkně a prostředí je různorodé od lesů, pláží, džungle, dokonce i interiérů se člověk nabaží. Jen ta hratelnost to odnesla.


Tři hrdinové nejsou jeden

Když jsem na začátku článku uvedl cooperaci, tak se k ní taky vyjádřím. Cooperační režim lze hrát klasicky online nebo i na jednom PC, takzvaný hotseat (jeden hráč k+m a druhý gamepad), který osobně vítám. Lze zde nastavit, jestli budou postavy přepínatelné pro každého z hráčů, tak jak je tomu ve hře pro jednoho, nebo si každý zvolí svůj charakter a za něj bude hrát. Hra zůstává stále stejná jako ve hře pro jednoho, pouze s tím, že u režimu „jeden hráč=jeden hrdina“ je třeba opravdu spolupracovat. Naštěstí v cooperaci jsou "výzvy" o něco snadnější s důvodu oživení od spoluhráče. V režimu jednoho hráče je smrt definitivní restart úrovně, jak jsem zmínil dříve. Tímto se dá celkem snadno dosáhnout požadovaného počtu krystalů a rychle zase naskočit na příběhovou část hry. Bez pomoci parťáka by sice měla hra delší herní dobu, ale taky by byla méně zábavná.


Trine 3: The Artifacts of Power na PC, PS4 Hodnocení hry
Skóre hry 6 6/10
Trine 3: The Artifacts of Power
» Více o hře
Líbí se mi
  • Barevná grafika
  • Hudební doprovod
  • Zábavná, jednoduchá hratelnost
  • Level design a hádanky v prostředí
  • Hotseat coop (i online)
Vadí mi
  • Inovativní 3D prostředí (obtížnější orientace s postavou na herní ploše)
  • Nutnost sbírání krystalů k odemčení postupu v příběhu a dalších výzev
  • Čistá délka hry
  • Utnutí hry v nejlepším
Verdikt: Ačkoli přechod do plného 3D, není zrovna pozitivní inovace a způsob odemykání příběhu je přímo nešťastný, tak je to pořád to stejné Trine jaké známe. Grafika stále vypadá k světu, hra se hraje dobře a je to příjemná oddechovka. Navíc každá zábavná hra, co má možnost připojit dalšího hráče na jednom počítači, je u mě vítaná. Bohužel inovace, které by měly hru posunout do vyšších rovin, hře spíše uškodily a zakončení příběhu je... vlastně není.
Tisk
Hodnocení:
( Zbývá 8 hlasů pro zveřejnění hodnocení ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
Trine 3: The Artifacts of Power na PC, PS4Screenshoty ze hry
Screenshot ze hry Trine 3: The Artifacts of Power Screenshot ze hry Trine 3: The Artifacts of Power Screenshot ze hry Trine 3: The Artifacts of Power Screenshot ze hry Trine 3: The Artifacts of Power Screenshot ze hry Trine 3: The Artifacts of Power Screenshot ze hry Trine 3: The Artifacts of Power Screenshot ze hry Trine 3: The Artifacts of Power Screenshot ze hry Trine 3: The Artifacts of Power
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Recenze: Trine 3: The Artifacts of Power
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Miky člen redakce   2x   Proč Honzase shazujete? Jak to nikoho nezajímá? Vždyť sám autor blogu mu poděkoval za kritiku, i když to nebylo ze strany Honzase myšleno jako kritika. Spíše tím upozornil autora článku na chyby. Na tom nevidím nic špatného, stejně tak nevidím nic špatného na tom, proč by to měl psát do PM. I nás (redaktory Zingu) lidé upozorňují na chyby přímo v komentářích daného článku/novinky.Mikymiky3    29.9.2015 19:31 Miky

Proč Honzase shazujete? Jak to nikoho nezajímá? Vždyť sám autor blogu mu poděkoval za kritiku, i když to nebylo ze strany Honzase myšleno jako kritika. Spíše tím upozornil autora článku na chyby. Na tom nevidím nic špatného, stejně tak nevidím nic špatného na tom, proč by to měl psát do PM. I nás (redaktory Zingu) lidé upozorňují na chyby přímo v komentářích daného článku/novinky.

Strec    Asi je na čase to utnou. Takže případné další rozbroje, jedno kdo s kým, jen přes PM.Strecstrec4311    29.9.2015 19:30 Strec

Asi je na čase to utnou. Takže případné další rozbroje, jedno kdo s kým, jen přes PM.

Sherlock161    Honzas4400: Nebo třeba své postřehy nepsat vůbec, protože to ve skutečnosti stejně nikoho nezajímá.Sherlock161sherlock1617169    29.9.2015 19:06 Sherlock161

Honzas4400: Nebo třeba své postřehy nepsat vůbec, protože to ve skutečnosti stejně nikoho nezajímá.

23cicer   3x   Honzas4400 - hele nic proti pomoci bliznimu svymu, ale je vazne takovy problem napsat sve postrehy do pm?23cicer23cicer7279    29.9.2015 18:04 23cicer

Honzas4400 - hele nic proti pomoci bliznimu svymu, ale je vazne takovy problem napsat sve postrehy do pm?

Honzas4400 člen redakce   1x   To vám to vážně přijde tak protivný, že se někomu snažim pomoct? Kdybych napsal něco ve smyslu "je to hrozný, máš tam chyby", tak ok. To bych sice neudělal, ale pak jo, to bych se hnusil i sám sobě. Ale když mu napíšu, že všechno (nebo naprostou většinu) dobře vystihnul, ale příště by ještě bodlo napsat něco o tomhle a podívat se na interpunkci - ve který má naprosto zjevně chyby - pro lepší kvalitu článku, tak nevim, kde je problém. A to rozhodně nemá s dokonalostí a bezchybností nic společnýho. To píšu čistě jako čtenář, co si ten článek přečet a má na to nějakej názor. Přiznávám, při zpětným ohlédnutí, že sem to možná napsal trochu "drsně", ale základní pointa byla pomoct a povzbudit ho k dalšímu psaní (s trochou nadsázky na začátku a ke konci) . Pro mě osobně je teda daleko lepší napsat něco konstruktivního, byť to může znít (zčásti) nepřívětivě. To je z mojí strany k týhle věci všechno.Honzas4400honzas4400274    29.9.2015 17:48 Honzas4400

To vám to vážně přijde tak protivný, že se někomu snažim pomoct? Kdybych napsal něco ve smyslu "je to hrozný, máš tam chyby", tak ok. To bych sice neudělal, ale pak jo, to bych se hnusil i sám sobě. Ale když mu napíšu, že všechno (nebo naprostou většinu) dobře vystihnul, ale příště by ještě bodlo napsat něco o tomhle a podívat se na interpunkci - ve který má naprosto zjevně chyby - pro lepší kvalitu článku, tak nevim, kde je problém. A to rozhodně nemá s dokonalostí a bezchybností nic společnýho. To píšu čistě jako čtenář, co si ten článek přečet a má na to nějakej názor. Přiznávám, při zpětným ohlédnutí, že sem to možná napsal trochu "drsně", ale základní pointa byla pomoct a povzbudit ho k dalšímu psaní (s trochou nadsázky na začátku a ke konci) . Pro mě osobně je teda daleko lepší napsat něco konstruktivního, byť to může znít (zčásti) nepřívětivě. To je z mojí strany k týhle věci všechno.

23cicer   1x   Tvl strikajici gejzir bezchybnosti. . jak pise thain - priste si ulev do pm. .23cicer23cicer7279    25.9.2015 21:22 23cicer

Tvl strikajici gejzir bezchybnosti. . jak pise thain - priste si ulev do pm. .

ThainDegu člen redakce   4x   Honzas4400: Víš dá se to napsat o do zpráv. Je to takové víc pohodové. Jestli sis přečetl můj krátký komentář tak jsem to hned na začátku přiznal takže nwm proč se tím oháníš ty ;) Když už dané chyby najdu se snažím zjednat nápravu trošku jinak.
Pointa je psát to do zpráv, působí to na ty lidi pak o něco lépe a je to jak bych to řekl. . hmm lidské :)
ThainDeguthaindegu27578
    23.9.2015 09:17
ThainDegu

Honzas4400: Víš dá se to napsat o do zpráv. Je to takové víc pohodové. Jestli sis přečetl můj krátký komentář tak jsem to hned na začátku přiznal takže nwm proč se tím oháníš ty ;) Když už dané chyby najdu se snažím zjednat nápravu trošku jinak.
Pointa je psát to do zpráv, působí to na ty lidi pak o něco lépe a je to jak bych to řekl. . hmm lidské :)

Honzas4400 člen redakce    ThainDegu: Když myslíš. Nevim, od kdy má právo někdo někomu něco vytknout nebo ho podpořit jenom v případě, že je to naprosto bezchybnej člověk. Jsme lidi, každej dělá chyby a já nikdy neřek, že já je nedělám. Jenom jsem se snažil Streca pobídnout a poukázat na to, kde má největší chyby, aby se na to mohl třeba příště zaměřit. Prostě ho někam nasměrovat, aby "objektivně" věděl, co vylepšit. Já kamenem rozhodně neházim. To ty se tu po mně nelogicky oháníš a kdybych se tedy měl držet toho tvýho pravidla, tak ty máš asi tak stejně velký právo o tom něco mluvit, jako mám já. Jestli chceš, můžem to řešit, ale rozhodně ne tady. Ale když myslíš... Jestli si Strecu myslíš, že třeba nejsem "worthy enough", abych ti sem něco psal, tak promiň...

EDIT: Případně Strecu, jestli jsem to nedal dost najevo, tak ještě jednou a trochu to rozvedu:
Základní potenciál tam rozhodně je. Určitě, když se trochu vylepšíš, můžeš psát skvělý recenze a obecně články. Stačí na tom jen trochu máknout a rozhodně si myslim, že ve finále můžeš poslat do kopru nás všechny :) Každej na to má...
Honzas4400honzas4400274
    23.9.2015 07:50
Honzas4400

ThainDegu: Když myslíš. Nevim, od kdy má právo někdo někomu něco vytknout nebo ho podpořit jenom v případě, že je to naprosto bezchybnej člověk. Jsme lidi, každej dělá chyby a já nikdy neřek, že já je nedělám. Jenom jsem se snažil Streca pobídnout a poukázat na to, kde má největší chyby, aby se na to mohl třeba příště zaměřit. Prostě ho někam nasměrovat, aby "objektivně" věděl, co vylepšit. Já kamenem rozhodně neházim. To ty se tu po mně nelogicky oháníš a kdybych se tedy měl držet toho tvýho pravidla, tak ty máš asi tak stejně velký právo o tom něco mluvit, jako mám já. Jestli chceš, můžem to řešit, ale rozhodně ne tady. Ale když myslíš... Jestli si Strecu myslíš, že třeba nejsem "worthy enough", abych ti sem něco psal, tak promiň...

EDIT: Případně Strecu, jestli jsem to nedal dost najevo, tak ještě jednou a trochu to rozvedu:
Základní potenciál tam rozhodně je. Určitě, když se trochu vylepšíš, můžeš psát skvělý recenze a obecně články. Stačí na tom jen trochu máknout a rozhodně si myslim, že ve finále můžeš poslat do kopru nás všechny :) Každej na to má...Komentář byl autorem naposledy upraven 23.9.2015 08:01

Původní verze před úpravami:ThainDegu: Když myslíš. Nevim, od kdy má právo někdo někomu něco vytknout nebo ho podpořit jenom v případě, že je to naprosto bezchybnej člověk. Jsme lidi, každej dělá chyby a já nikdy neřek, že já je nedělám. Jenom jsem se snažil Streca pobídnout a poukázat na to, kde má největší chyby, aby se na to mohl třeba příště zaměřit. Prostě ho někam nasměrovat, aby "objektivně" věděl, co vylepšit. Já kamenem rozhodně neházim. To ty se tu po mě nelogicky oháníš, a kdybych se tědy měl držet toho tvýho pravidla, tak ty máš asi tak stejně velký právo o tom něco mluvit, jako mám já. Jestli chceš, můžem to řešit, ale rozhodně ne tady. Ale když myslíš - jestli si Strecu myslíš, že třeba nejsem "worthy enough", abych ti sem něco psal, tak promiň...

Strec    Lazy: Preferuji hotově. Ty za tuhle recenzi se někde ztratili ve Švýcarsku. :DStrecstrec4311    23.9.2015 00:18 Strec

Lazy: Preferuji hotově. Ty za tuhle recenzi se někde ztratili ve Švýcarsku. :D

Lazy   1x   Strec: Paradni recenze, kde ti mam poslat prachy? :thumbup:Lazylazy34358    22.9.2015 22:57 Lazy

Strec: Paradni recenze, kde ti mam poslat prachy? :thumbup:

Strec   1x   Honzas4400: Některé věci doplněny, dík za kritiku.
ThainDegu: Dík za podporu
Strecstrec4311
    22.9.2015 18:52
Strec

Honzas4400: Některé věci doplněny, dík za kritiku.
ThainDegu: Dík za podporu

ThainDegu člen redakce   3x   Honzas4400: Každý rád opakuje slova ;) Já i ty máme občas podobný nešvar.
Házet pomyslným kamenem by měl hlavně ten kdož je bez viny ;) :D a ne ten kdo má máslo na hlavě.

Myslím že recenze až na menší či větší chybky celkem na pohodu. Rozhodně pokračuj dál Strecu.
ThainDeguthaindegu27578
    22.9.2015 17:47
ThainDegu

Honzas4400: Každý rád opakuje slova ;) Já i ty máme občas podobný nešvar.
Házet pomyslným kamenem by měl hlavně ten kdož je bez viny ;) :D a ne ten kdo má máslo na hlavě.

Myslím že recenze až na menší či větší chybky celkem na pohodu. Rozhodně pokračuj dál Strecu.Komentář byl autorem naposledy upraven 22.9.2015 18:54

Původní verze před úpravami:Honzas4400: Každý rád opakuje slova ;) Já i ty máme občas podobný nešvar.

Myslím že recenze až na menší či větší chybky celkem na pohodu. Rozhodně pokračuj dál Strecu.

Honzas4400 člen redakce   2x   Tak jsem se tim ve chvíli volna přelouskal a jako správnej kritik ti k tomu něco napíšu 8-)
Nejdřív začnu obsahem. Tam si myslim je krátkodobě máloco vytknout. V podstatě si popsal všechny zásadní věci - příběh, hratelnost, grafiku, prostředí. Ale nebylo by na škodu napsat něco málo i hudbě, zvucích a dabingu. Případně i napsat, jak dlouhej ten příběh zhruba je. Píšeš, že dlouhej není, ale chtělo by to trochu konkrétnější číslo. Ale vesměs dobrý.

Teď k tomu zbytku, to už bude trochu těžší. Tvůj základní problém leží v interpunkci. Ta je v češtině pro většinu dost těžká a nějaké chybky se dají snadno odpustit, ale zrovna v tomhle konkrétním příkladě jsou tu ty chyby dost často a na nesmyslných místech. Nejsou to úplně základní chyby nebo hrubky pro žáky základních škol, ale stejně by bylo potřeba se na to podívat, protože někdy to vážně rve oči.

Jinak je to na první pokus (min. první publikovanej pokus tady na Zingu, pokud se nemýlim) docela šlušný, ale samozřejmě je před tebou dlouhá cesta zlepšení. Má to docela hlavu a patu, dá se to číst, má to potřebnej obsah, ale chce to se třeba ještě víc rozepsat, kouknout se na ty chybky atd. A příště nepsat "cooperace", protože to je fakt hrozný :D

Tak zkus psát dál a uvidíme, co se z tebe vyklube. Základní potenciál tam rozhodně je.
Honzas4400honzas4400274
    22.9.2015 14:20
Honzas4400

Tak jsem se tim ve chvíli volna přelouskal a jako správnej kritik ti k tomu něco napíšu 8-)
Nejdřív začnu obsahem. Tam si myslim je krátkodobě máloco vytknout. V podstatě si popsal všechny zásadní věci - příběh, hratelnost, grafiku, prostředí. Ale nebylo by na škodu napsat něco málo i hudbě, zvucích a dabingu. Případně i napsat, jak dlouhej ten příběh zhruba je. Píšeš, že dlouhej není, ale chtělo by to trochu konkrétnější číslo. Ale vesměs dobrý.

Teď k tomu zbytku, to už bude trochu těžší. Tvůj základní problém leží v interpunkci. Ta je v češtině pro většinu dost těžká a nějaké chybky se dají snadno odpustit, ale zrovna v tomhle konkrétním příkladě jsou tu ty chyby dost často a na nesmyslných místech. Nejsou to úplně základní chyby nebo hrubky pro žáky základních škol, ale stejně by bylo potřeba se na to podívat, protože někdy to vážně rve oči.

Jinak je to na první pokus (min. první publikovanej pokus tady na Zingu, pokud se nemýlim) docela šlušný, ale samozřejmě je před tebou dlouhá cesta zlepšení. Má to docela hlavu a patu, dá se to číst, má to potřebnej obsah, ale chce to se třeba ještě víc rozepsat, kouknout se na ty chybky atd. A příště nepsat "cooperace", protože to je fakt hrozný :D

Tak zkus psát dál a uvidíme, co se z tebe vyklube. Základní potenciál tam rozhodně je.

O autorovi blogu

Strec
Strec
Muž, 26 let, Olomouc

Nicky:?

*Kdo si mě chce přidat do přátel/ve hrách, tak mi nejdříve napište (tady nebo na onom klientu). Cizí lidi si ve hrách nepřidávám.

Sestava:

OS: Windows 7/10

Procesor: Intel Intel Core i5-4690 3.5 GHz

Grafika: NVIDIA Geforce GTX970 4 Gb

Ram: 8 Gb

Nejoblíběnější série:

- Assassin´s creed

- Batman

- Borderlands

- Dead Space

- Hitman

- Zaklínač

- Bioshock

- Dishonored

- Sniper Elite

* Mám i jiné oblíbené hry, ale nedá se už mluvit o sériích, spíš o jednotlivcích a nebo nejsou opravdu TOP n. xy


*Všechny hry, ktery hodnotím i vlastním.

*Hodnocení 9 je pomyslná 10. Hodnocení 10 nedávám z principu, protože nikdy není hra dokonalá a vždy se najde i lepší kousek... buď časem nebo i paralelně jen s tím, že tam je lepší příběh a tam mě hra bavila třeba víc... a bla bla bla, však to možná znáte. Prostě nechávám si rezervu toho jednoho bodu, kdyby se opravdu objevila ultimátní hra tisíciletí.

Mé foto:

http://www.zing.cz/screenshoty/4582/kingdom-come-deliverance/image-92002

Založit herní BLOG