Uživatel nepřihlášen
Strecův herní koutek
RSS kanál blogu
Píše: Strec - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.

Bezchybný Zaklínač 3: Divoký hon aneb co fanoušek nevidí

Úterý 17.11.2015 19:16 - Autor: Strec
To se mi líbí

Bezchybný Zaklínač 3: Divoký hon aneb co fanoušek nevidíDovolil jsem si přispět výběrem nejlepších screenů z vlastní sbírky. Kolekce má pobavit a zároveň poukázat, že dokonalá hra není zas tak dokonalá. Výběr jsem prováděl pouze z úsměvných momentů, i když ztráta Klepny mě docela vzala. Ty opravdu palčivé jsem si ponechal pro sebe.

Geralt nejen umí odrážet šípy. On je umí i zastavit v letu jako Neo. Nebo jde o chybu v Matrixu?
Geralt nejen umí odrážet šípy. On je umí i zastavit v letu jako Neo. Nebo jde o chybu v Matrixu?
...určitě chyba v Matrixu
...určitě chyba v Matrixu
Brahmína? Fanoušci Falloutu musí jásat
Brahmína? Fanoušci Falloutu musí jásat
Hovězí akrobatka
Hovězí akrobatka
Kupec nás obohatí jak svým zbožím, tak svým talentem levitace
Kupec nás obohatí jak svým zbožím, tak svým talentem levitace
Klepna si ráda zatancuje...
Klepna si ráda zatancuje...
...nebo si dá stojku...
...nebo si dá stojku...
...a v zimě si zasáňkuje
...a v zimě si zasáňkuje

Nedávno tu proběhla diskuze o změně koně. Mě stačilo odložit hnědáka a po úkolu si zavolat lysého vraníka
Nedávno tu proběhla diskuze o změně koně. Mě stačilo odložit hnědáka a po úkolu si zavolat lysého vraníka
Populární orby na fotografiích jsou i zde
Populární orby na fotografiích jsou i zde
Neříká se nadarmo...
Neříká se nadarmo...
"Dívej se na mě, když se mnou mluvíš"
"Dívej se na mě, když se mnou mluvíš"

Je zvláštní, že před rozsáhlými patchy jsem na tak výrazné neduhy nenarazil. Je to dost možné že jsem nebyl dost daleko v příběhu, ačkoli jsem už táhnul na čtvrtou desítku nahraných hodin. Nebo jsem byl taky ihned po vydání zaslepen, že mi některé okolnosti prostě unikaly. Výskyt chyb je čistě náhodný. Takže i když jsem narazil na podobné libůstky, tak některé byli přátelům skryty a stejně tak jsem já na některé nenarazil. Každopádně hra není bezchybná, jak se někteří snaží tvrdit a chyby nejsou jen úsměvného rázu.

Pokud jste se setkali s podobnými kratochvílemi nebojte se o ně podělit. Rád se taky zasměju nad cizími příhodami.

Tisk
Hodnocení:
( Zbývají 3 hlasy pro zveřejnění hodnocení ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Bezchybný Zaklínač 3: Divoký hon aneb co fanoušek nevidí
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Lootmaster   1x   jako závod na koních v karen moren bylo peklo a dual shock 4 je kvůli tomu na pulce životnosti .... blbej kůň se na mostě vždy zastavil , ale nic není dokonalé ani klenot jako zaklínač 3 :D ....Lootmasterlootmaster5989    16.1.2016 09:57 Lootmaster

jako závod na koních v karen moren bylo peklo a dual shock 4 je kvůli tomu na pulce životnosti .... blbej kůň se na mostě vždy zastavil , ale nic není dokonalé ani klenot jako zaklínač 3 :D ....

BlackSheepCZ    Pěkný článek, taky jsem narazil na vtipné situace :) :)BlackSheepCZblacksheepcz47838    15.1.2016 20:05 BlackSheepCZ

Pěkný článek, taky jsem narazil na vtipné situace :) :)

Corvus   2x   Co dodat? Open world. Ten nebude, nebyl a nikdy není zcela bez chyb. Mě osobně to absolutně netrápí. Ty stovky hodin a pohlcující svět mi to nesčetněkrát vynahradí. Jinak obrázky pěkné. Pobavila mě narážka na Fallout.
Jinak já jsem na nic podobného za celou dobu hraní zatím ještě nenarazil... Fakt ne.
Corvuscorvus13394
    23.11.2015 07:35
Corvus

Co dodat? Open world. Ten nebude, nebyl a nikdy není zcela bez chyb. Mě osobně to absolutně netrápí. Ty stovky hodin a pohlcující svět mi to nesčetněkrát vynahradí. Jinak obrázky pěkné. Pobavila mě narážka na Fallout.
Jinak já jsem na nic podobného za celou dobu hraní zatím ještě nenarazil... Fakt ne.

MachujaNapitchi   1x   Dohrál jsem ode dne vydání 6x k tomu jednou s NG+ a Srdcem z kamene a jediné problémy, které jsem měl byly nemožnost dokončit úkol "Nejhledanější na Skellige" a to, že mi nešla vyrobit v NG+ jedna část vlčí zbroje, obojí už je opraveno jinak jsem se s ničím takovým nesetkal, poslední dobou co se tak dívám ale mají vůbec PC verze problémy, které se na konzolích nevyskytují minimálně ne v takové míře viz. Fallout 4. (Mám i PC verzi třetího Zaklínače kvůli modifikacím ale 8x se mi to hrát nechtělo, takže tam mám nahráno asi pouhých 12 hodin a u Barona jsem to zabalil, jelikož je to neskutečně dlouhý quest a už ho znám nazpaměť, tak se mi do toho nechtělo, takže sám PC verzi posoudit nemůžu. ) :-DMachujaNapitchimachujanapitchi31798    22.11.2015 19:00 MachujaNapitchi

Dohrál jsem ode dne vydání 6x k tomu jednou s NG+ a Srdcem z kamene a jediné problémy, které jsem měl byly nemožnost dokončit úkol "Nejhledanější na Skellige" a to, že mi nešla vyrobit v NG+ jedna část vlčí zbroje, obojí už je opraveno jinak jsem se s ničím takovým nesetkal, poslední dobou co se tak dívám ale mají vůbec PC verze problémy, které se na konzolích nevyskytují minimálně ne v takové míře viz. Fallout 4. (Mám i PC verzi třetího Zaklínače kvůli modifikacím ale 8x se mi to hrát nechtělo, takže tam mám nahráno asi pouhých 12 hodin a u Barona jsem to zabalil, jelikož je to neskutečně dlouhý quest a už ho znám nazpaměť, tak se mi do toho nechtělo, takže sám PC verzi posoudit nemůžu. ) :-D

23cicer    Whiteman - nechci repat, ale budiz - chybama x chybami23cicer23cicer7279    22.11.2015 09:34 23cicer

Whiteman - nechci repat, ale budiz - chybama x chybami

Strec   1x   AviaRa: Tohle je jen výběr nejlepšího a nejvtipnějšího z mé vlastní kolekce. Jak jsem psal v úvodu, něco jsem si nechal pro sebe. Z chyb, co mi nějak znepříjemnily úkoly si vybavuji pouze 2-3. U jedné mám již splněný úkol po opravě v nesplněných. U druhého se se mnou postava nechtěla bavit, tudíž nebylo komu odevzdat dopis. A v třetím případě, z časového hlediska první, jsem musel načíst starší save a přijít o několik hodin hraní. Vše naštěstí bylo jen u vedlejších úkolů.

Whiteman: Při zbrklé opravě jsem přehodil Y. V mém případě se tohle stává častěji než by bylo zdrávo.
Strecstrec4311
    22.11.2015 09:04
Strec

AviaRa: Tohle je jen výběr nejlepšího a nejvtipnějšího z mé vlastní kolekce. Jak jsem psal v úvodu, něco jsem si nechal pro sebe. Z chyb, co mi nějak znepříjemnily úkoly si vybavuji pouze 2-3. U jedné mám již splněný úkol po opravě v nesplněných. U druhého se se mnou postava nechtěla bavit, tudíž nebylo komu odevzdat dopis. A v třetím případě, z časového hlediska první, jsem musel načíst starší save a přijít o několik hodin hraní. Vše naštěstí bylo jen u vedlejších úkolů.

Whiteman: Při zbrklé opravě jsem přehodil Y. V mém případě se tohle stává častěji než by bylo zdrávo.

Lootmaster    Whiteman: To je jako kdybych recenzoval armu 3 chápej :D ....Lootmasterlootmaster5989    22.11.2015 07:11 Lootmaster

Whiteman: To je jako kdybych recenzoval armu 3 chápej :D ....

Whiteman   3x   Nejlepší je, že nad chybama se pohoršuje někdo, kdo dokáže napsat "rozsáhlímy" :DWhitemanwhiteman21659    22.11.2015 00:34 Whiteman

Nejlepší je, že nad chybama se pohoršuje někdo, kdo dokáže napsat "rozsáhlímy" :D

Sash13   1x   Já hrál zaklínače hned od vydání a co se týče bugů, no: Občas se lidi třeba v přístavišti proměnili na monstra co nosili krabice pomocí levitace a ruce měli narvané do zadku. Na to screenshot bohužel nemám.

Druhá věc byla zábavnější, stalo se mi to dvakrát, vždy při vystupování z lodi došlo k naprostému popření gravitace (asi málo známá witcher schopnost) a stalo se tohle : [ odkaz ] Nutno dodat, že jsem to přežil...

Pár věcí se asi najde ještě, ale na tyhle si hned vzpomenu.
Sash13sash1319385
    21.11.2015 23:47
Sash13

Já hrál zaklínače hned od vydání a co se týče bugů, no: Občas se lidi třeba v přístavišti proměnili na monstra co nosili krabice pomocí levitace a ruce měli narvané do zadku. Na to screenshot bohužel nemám.

Druhá věc byla zábavnější, stalo se mi to dvakrát, vždy při vystupování z lodi došlo k naprostému popření gravitace (asi málo známá witcher schopnost) a stalo se tohle : [ odkaz ] Nutno dodat, že jsem to přežil...

Pár věcí se asi najde ještě, ale na tyhle si hned vzpomenu.

Lootmaster    nebo si zasáňkuje :D hh mě to pobavilo a to jsem funboy.Lootmasterlootmaster5989    21.11.2015 23:35 Lootmaster

nebo si zasáňkuje :D hh mě to pobavilo a to jsem funboy.

AviaRa   3x   Mě je absolutně jedno jestli má někdy Klepna či někdo jiný "buglou" animaci... Pokud mi to neznemožňuje dohrát quest či hru samotnou, případně splnit nějakou vedlejší kravinku, tak mi to nevadí... Aspoň teda za sebe musím říct že kromě těch občasných bugů hlavně Klepny (a námořníků s bednami v docích, co při chůzi vypadali jak když tančí kozáčka) se mi nějaký vážný nestal... (zato v Skyrimu, to je jiná. . díky za konzoli s příkazy, jinak bych polovinu věcí nedodělal :D )AviaRaaviara31171    21.11.2015 21:10 AviaRa

Mě je absolutně jedno jestli má někdy Klepna či někdo jiný "buglou" animaci... Pokud mi to neznemožňuje dohrát quest či hru samotnou, případně splnit nějakou vedlejší kravinku, tak mi to nevadí... Aspoň teda za sebe musím říct že kromě těch občasných bugů hlavně Klepny (a námořníků s bednami v docích, co při chůzi vypadali jak když tančí kozáčka) se mi nějaký vážný nestal... (zato v Skyrimu, to je jiná. . díky za konzoli s příkazy, jinak bych polovinu věcí nedodělal :D )

Strec   3x   Melneor: To nepopírám. Věřím, že se najdou tací, co to dohráli a neviděli ani jeden bug.
Ale nevím proč bych to měl srovnávat s jinyma hrama. Ale dobrá... hrál jsem plno her, kde byli bugy a opravy to relativně opravili. Zde mi opravy hru více podělali a i dost kuriózními způsoby.
Strecstrec4311
    21.11.2015 17:16
Strec

Melneor: To nepopírám. Věřím, že se najdou tací, co to dohráli a neviděli ani jeden bug.
Ale nevím proč bych to měl srovnávat s jinyma hrama. Ale dobrá... hrál jsem plno her, kde byli bugy a opravy to relativně opravili. Zde mi opravy hru více podělali a i dost kuriózními způsoby.

Mixam    Kdybych si je screeanoval, tak bych se podělil o slušnou nálož, ale souhlasím s tím, že ještě s day one patchem toho bylo hodně málo jelikož jsem se stejným patcherm hru dohrál :D. Po druhém spuštění a patchem 1. 10 nebo jak to bylo, jsem našel spousty takových věciček ale nu což.Mixammixam18382    21.11.2015 17:06 Mixam

Kdybych si je screeanoval, tak bych se podělil o slušnou nálož, ale souhlasím s tím, že ještě s day one patchem toho bylo hodně málo jelikož jsem se stejným patcherm hru dohrál :D. Po druhém spuštění a patchem 1. 10 nebo jak to bylo, jsem našel spousty takových věciček ale nu což.

Halalí   3x   Ubi vydá nedodělanou hru (Unity) a patche ji spravují, RED vydá skvělou hru a patchemi ji kazí....Halalíhalali26782    21.11.2015 15:41 Halalí

Ubi vydá nedodělanou hru (Unity) a patche ji spravují, RED vydá skvělou hru a patchemi ji kazí....

Deiv    Tohle se stalo kamarádovi :D Btw nelekněte se, má sníženou grafiku přes nějaké ty nástroje, aby to vůbec rozjel :D
odkaz ]
Deivdeiv1313
    21.11.2015 15:34
Deiv

Tohle se stalo kamarádovi :D Btw nelekněte se, má sníženou grafiku přes nějaké ty nástroje, aby to vůbec rozjel :D
odkaz ]

Melneor   2x   No vidíš a já za 150 hodin hraní viděl tak 5 bugů. Srovnej si to s ostatníma hrama.Melneormelneor39017    21.11.2015 15:21 Melneor

No vidíš a já za 150 hodin hraní viděl tak 5 bugů. Srovnej si to s ostatníma hrama.

predator.cz   4x   Co jsem hrál Metal Gear Solid V tak ten obsahuje nejmín bagu . A co jsem mluvil s lidma tak se taky s ničím nesetkali , pak že nejde udělat hra pořádně :thumbup:predator.czpredatorcz8820    21.11.2015 15:17 predator.cz

Co jsem hrál Metal Gear Solid V tak ten obsahuje nejmín bagu . A co jsem mluvil s lidma tak se taky s ničím nesetkali , pak že nejde udělat hra pořádně :thumbup:

Strec   2x   Melneor: Když se variace těchto chyb rozdělí mezi několik jedinců a jsou sporadicky k vidění, tak se to dá přehlédnout a tolerovat. Ale tyhle chyby jsou pouze moje zachycení skutečnosti a to v relativně krátkém časovém úseku (herního času) . A když přisadím, že za tyto anomálie nejspíše může stahovatelný obsah (opravy a DLC) ... tak už to v celkovém pohledu tak moc košér není.
A jak zmínil Alangor, čím víc oprav tím víc kuriozit jsem po cestě za Ciry viděl a zažil. Některé byli vtipné, některé měly hořkou pachuť. Po čase už i ty vtipné byli hořké a otravné.
Strecstrec4311
    21.11.2015 15:12
Strec

Melneor: Když se variace těchto chyb rozdělí mezi několik jedinců a jsou sporadicky k vidění, tak se to dá přehlédnout a tolerovat. Ale tyhle chyby jsou pouze moje zachycení skutečnosti a to v relativně krátkém časovém úseku (herního času) . A když přisadím, že za tyto anomálie nejspíše může stahovatelný obsah (opravy a DLC) ... tak už to v celkovém pohledu tak moc košér není.
A jak zmínil Alangor, čím víc oprav tím víc kuriozit jsem po cestě za Ciry viděl a zažil. Některé byli vtipné, některé měly hořkou pachuť. Po čase už i ty vtipné byli hořké a otravné.

Murcielago   1x   pokud to neovlivni hratelnost a sou k videni obcas, tak je to docela zabava :D
ale na putovani s konem po skalach ve skyrimu to nema :D
Murcielagomurcielago22262
    21.11.2015 15:05
Murcielago

pokud to neovlivni hratelnost a sou k videni obcas, tak je to docela zabava :D
ale na putovani s konem po skalach ve skyrimu to nema :D

Melneor   1x   No to jsou hrozný chyby teda :-D

Každá hra která je takhle velká nějaké chyby musí obsahovat. Dokonalost je blbost. Třeba TES 4 a 5 jich měla daleko víc.
V celkovém zpracování má Zaklínač ale opravdu k dokonalosti velmi blízko. Děkuju CD projectu že takovou hru udělal, protože je to jednoznačně nejlepší RPG který jsem kdy hrál. Doufám že to druhý roušíření bude opět skvělý.
Melneormelneor39017
    21.11.2015 14:40
Melneor

No to jsou hrozný chyby teda :-D

Každá hra která je takhle velká nějaké chyby musí obsahovat. Dokonalost je blbost. Třeba TES 4 a 5 jich měla daleko víc.
V celkovém zpracování má Zaklínač ale opravdu k dokonalosti velmi blízko. Děkuju CD projectu že takovou hru udělal, protože je to jednoznačně nejlepší RPG který jsem kdy hrál. Doufám že to druhý roušíření bude opět skvělý.

23cicer    Strec - jo tak to by asi stálo za vyzkoušení. . jo teď sem si vzpomněl že při některém z vedlejších questů mi postavy nemluví (mají takové přiblblé výrazy, divně se kymácí a je ticho :)23cicer23cicer7279    21.11.2015 14:24 23cicer

Strec - jo tak to by asi stálo za vyzkoušení. . jo teď sem si vzpomněl že při některém z vedlejších questů mi postavy nemluví (mají takové přiblblé výrazy, divně se kymácí a je ticho :)

Strec    23cicer: Ono je dost možné, že přepatchování mi tu hru celkově kazí. Čistá reinstalace by ty chybky mohla omezit. Ale 40gb fakt zase tahat nemínim, když není jistota úspěchu. To nějak doklepu a na NG+ s datadiskama to udělám jako čistou instalaci.Strecstrec4311    21.11.2015 14:23 Strec

23cicer: Ono je dost možné, že přepatchování mi tu hru celkově kazí. Čistá reinstalace by ty chybky mohla omezit. Ale 40gb fakt zase tahat nemínim, když není jistota úspěchu. To nějak doklepu a na NG+ s datadiskama to udělám jako čistou instalaci.

23cicer    Strec - no já začal s hrou od patche 1. 08 a jedinej kiks mám zatim s panďulákem, kterej nese bedýnku, krčí nohy (jakoby šel do schodů) a přitom jde po rovince (velice zábavné)23cicer23cicer7279    21.11.2015 14:16 23cicer

Strec - no já začal s hrou od patche 1. 08 a jedinej kiks mám zatim s panďulákem, kterej nese bedýnku, krčí nohy (jakoby šel do schodů) a přitom jde po rovince (velice zábavné)

ElementGamer   3x   To já jsem překvapivě nenarazil na nic rušivého :DElementGamerelementgamer13999    21.11.2015 14:03 ElementGamer

To já jsem překvapivě nenarazil na nic rušivého :D

Strec    23cicer: Před těma opravama a DLCčkama jsem si taky nemohl stěžovat. Až na Brahmínu, která je po patchy 1. 04, jsou screeny pořízeny po patchy 1. 08. Screenů mám víc, ale ty už nebyli "vtipné" nebo jsou to variace již zveřejněného.Strecstrec4311    21.11.2015 14:01 Strec

23cicer: Před těma opravama a DLCčkama jsem si taky nemohl stěžovat. Až na Brahmínu, která je po patchy 1. 04, jsou screeny pořízeny po patchy 1. 08. Screenů mám víc, ale ty už nebyli "vtipné" nebo jsou to variace již zveřejněného.

Monkeyskunk   3x   Maestrodk: Se podívej do těch článků pod Fallout 4, tam to s tím každý srovnával, jak je to oproti tomu dokonalé a nezabugované dílo.... Dokonce to došlo až na mou nástěnku, kde jsem se dozvěděl, že zaklínač je tak kvalitní hra, že se v ní nikdy nebugnu, a že je problém v mojem železu/HW.... takže asi tak :-D

Jinak seznam je to peknej, na par z nich jsem sam narazil, naopak mohl bych i doplnit tvou sbirku :-D A sem hrozne rad, ze ne vsichni maji klapky na ocich a CDP berou jako nedotknutelnou modlu :)
Monkeyskunkmonkeyskunk6143
    21.11.2015 14:01
Monkeyskunk

Maestrodk: Se podívej do těch článků pod Fallout 4, tam to s tím každý srovnával, jak je to oproti tomu dokonalé a nezabugované dílo.... Dokonce to došlo až na mou nástěnku, kde jsem se dozvěděl, že zaklínač je tak kvalitní hra, že se v ní nikdy nebugnu, a že je problém v mojem železu/HW.... takže asi tak :-D

Jinak seznam je to peknej, na par z nich jsem sam narazil, naopak mohl bych i doplnit tvou sbirku :-D A sem hrozne rad, ze ne vsichni maji klapky na ocich a CDP berou jako nedotknutelnou modlu :)

23cicer   3x   sranda že sem nic podobnýho nezaznamenal (:23cicer23cicer7279    21.11.2015 11:38 23cicer

sranda že sem nic podobnýho nezaznamenal (:

Strec    Alangor: Já kupříkladu před patchem 1. 04 měl minimum podobných úkazů. Hrál jsem třeba i několik hodin v kuse a na nic podezřelého jsem nenarazil. Po opravách mi stačí půlhodinka :D. Ale jde většinou o takové drobné věci, které mě už ze židle nezvednou. Občas tedy vykoukne nějakej podařenej kousek a ten vyblejsknu. No a někdy je to jen zlomek chvilky, že to nestihnu nebo jsem tak v šoku, že zapomenu.
A nebo je to ve stylu "bez komentu nikdo nepochopí", jak jsi posílal ty FireWolf. Taky se mi to stejné stalo. Ale neuvědomil jsem si, že by měl být v kleci :D. Já to bral, že jsem přišel těsně před popravou nebo vsazením do klece.
Strecstrec4311
    20.11.2015 23:31
Strec

Alangor: Já kupříkladu před patchem 1. 04 měl minimum podobných úkazů. Hrál jsem třeba i několik hodin v kuse a na nic podezřelého jsem nenarazil. Po opravách mi stačí půlhodinka :D. Ale jde většinou o takové drobné věci, které mě už ze židle nezvednou. Občas tedy vykoukne nějakej podařenej kousek a ten vyblejsknu. No a někdy je to jen zlomek chvilky, že to nestihnu nebo jsem tak v šoku, že zapomenu.
A nebo je to ve stylu "bez komentu nikdo nepochopí", jak jsi posílal ty FireWolf. Taky se mi to stejné stalo. Ale neuvědomil jsem si, že by měl být v kleci :D. Já to bral, že jsem přišel těsně před popravou nebo vsazením do klece.Komentář byl autorem naposledy upraven 21.11.2015 05:11

Původní verze před úpravami:Alangor: Já kupříkladu před patchem 1. 04 měl minimum podobných úkazů. Hrál jsem třeba i několik hodin v kuse a na nic podezřelého jsem nenarazil. Po opravách mi stačí půlhodinka :D. Ale jde většinou o takové drobné věci, které mě už ze židle nezvednou. Občas tedy vykoukne nějakej podařenej kousek a ten vyblejsknu. No a někdy je to jen zlomek chvilky, že to nestihnu nebo jsem tak v šoku, že zapomenu :D. A nebo je to ve stylu "bez komentu nikdo nepochopí", jak jsi posílal ty FireWolf. Taky se mi to stejné stalo. Ale neuvědomil jsem si, že by měl být v kleci :D. Já to bral, že jsem přišel těsně před popravou nebo vsazením do klece.

Alangor   1x   JJ taky mi přijde že čim víc patchů tim víc bugů je to takovej docela zajímavej stav :D.Alangoralangor8789    20.11.2015 13:47 Alangor

JJ taky mi přijde že čim víc patchů tim víc bugů je to takovej docela zajímavej stav :D.

Strec    Rys18: Klepna až na sjezd po prdeli z kopce, kde jsem na můstku u jedné jeskyně na Skellige nevymanévroval otočení, dělala psí kusy sama.
Jo a já někdy řekl, že to je nehratelné? Si pleteš dojmy s pojmy nebo mě chceš jen vytočit hloupima kecama? A nebo jsem se tě dotkl nadpisem, protože se tě naplno dotklo? V tom případě... mě to vůbec nemrzí :D.
Strecstrec4311
    18.11.2015 20:07
Strec

Rys18: Klepna až na sjezd po prdeli z kopce, kde jsem na můstku u jedné jeskyně na Skellige nevymanévroval otočení, dělala psí kusy sama.
Jo a já někdy řekl, že to je nehratelné? Si pleteš dojmy s pojmy nebo mě chceš jen vytočit hloupima kecama? A nebo jsem se tě dotkl nadpisem, protože se tě naplno dotklo? V tom případě... mě to vůbec nemrzí :D.Komentář byl autorem naposledy upraven 18.11.2015 20:16

Původní verze před úpravami:Rys18: Klepna až na sjezd po prdeli z kopce, kde jsem na můstku u jedné jeskyně na Skellige nevymanévroval otočení, dělala psí kusy sama.
Já někdy řekl, že to je nehratelné? Si pleteš dojmy s pojmy nebo mě chceš jen vytočit hloupima kecama? A nebo jsem se tě dotkl nadpisem, protože se tě naplno dotklo? V tom případě... mě to vůbec nemrzí :D.

O autorovi blogu

Strec
Strec
Muž, 26 let, Olomouc

Nicky:?

*Kdo si mě chce přidat do přátel/ve hrách, tak mi nejdříve napište (tady nebo na onom klientu). Cizí lidi si ve hrách nepřidávám.

Sestava:

OS: Windows 7/10

Procesor: Intel Intel Core i5-4690 3.5 GHz

Grafika: NVIDIA Geforce GTX970 4 Gb

Ram: 8 Gb

Nejoblíběnější série:

- Assassin´s creed

- Batman

- Borderlands

- Dead Space

- Hitman

- Zaklínač

- Bioshock

* Mám i jiné oblíbené hry, ale nedá se už mluvit o sériích, spíš o jednotlivcích a nebo nejsou opravdu TOP n. xy


*Všechny hry, ktery hodnotím i vlastním.

*Hodnocení 9 je pomyslná 10. Hodnocení 10 nedávám z principu, protože nikdy není hra dokonalá a vždy se najde i lepší kousek... buď časem nebo i paralelně jen s tím, že tam je lepší příběh a tam mě hra bavila třeba víc... a bla bla bla, však to možná znáte. Prostě nechávám si rezervu toho jednoho bodu, kdyby se opravdu objevila ultimátní hra tisíciletí.

Mé foto:

http://www.zing.cz/screenshoty/4582/kingdom-come-deliverance/image-92002

Založit herní BLOG