Uživatel nepřihlášen
Strecův herní koutek
RSS kanál blogu
Píše: Strec - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.

Recenze: Dead by daylight

Pondělí 10.7.2017 09:41 - Autor: Strec
To se mi líbí

Recenze: Dead by daylightNedávno tomu byl rok, co vyšla horrorově stylizovaná hide and seek hra Dead by daylight.  K tomuto jubileu hra šla do slev a k tomu vývojáři přidali nějaké výzvy a odměny (skiny na postavy). Navíc tomu není dlouho, co vyšla obdobně stavěná hra a to Friday 13th: The game.

Recenzovaná verze: Steam

Rok jsem si říkal, že se možná dočkám někdy recenze.

Ti bystřejší jedinci už zvrat v ději jistě prokoukli… recenze jsem se nedočkal. Kdyby nebylo Ondry, tak bych stejně tak mohl čekat na článek ke hře Friday 13th. Přeci jen obě hry nejsou zadarmo a jejich hratelnost/zábavnost je poměrně individuální s exponenciálním nárůstem zábavnosti v partě. A přátelé zrovna tento styl her nevyhledávají, tak jsem nechtěl skočit na lep a stáhnout sebou případně i kamarády. Pohled kritika mi zkratka chyběl. Nebudu tedy úvod už více protahovat. Z mnoha důvodů při rozhodování prohrál Pátek třináctého a o vítězi jsem se rozhodl něco napsat… i když s ročním zpožděním.

Schovávám se nevím proč... nikdo nepříjde na pomoc

V úvodu jsem zmínil anglické slovní spojení hide and seek. V češtině je to jednoduše hra na schovávanou. Akorát tato verze je krapánek temnější, krvavější a není rozhodně pro děti. Jednoduše jste v pozici 4 přeživších, kteří jsou z nějakého důvodu uprostřed pozemků na motivy farmy, vrakoviště nebo třeba mokřad obehnaných zdí a váš cíl je opravit generátory pro otevření vrat, kterými možná utečete. Aby to mělo trochu šťávu, tak vám bude za krk dýchat jeden z dostupných vrahů, kterým je hráč samotář. Ten má jediný úkol. A to ten, že jste jeho oběti a musí vás potrápit a obětovat entitě, která všechny drží v této realitě. Takto by se dala stroze shrnout náplň hry. Jednoduché, účinné a aby to nebylo takové bez chuti hra má i určitý příběh. Trochu to dodává hře na hloubce a objasňuje pomyslné otázky proč, co a kde.

Oprava generátorů. Alfa a omega hry za přeživšího
Oprava generátorů. Alfa a omega hry za přeživšího
Každá z postav má svou minulost. I tu temnou
Každá z postav má svou minulost. I tu temnou

Postavy se ocitnou uprostřed dění a jediná cesta z toho pekla je buď nastartovat generátory potřebné k otevření vrat, zemřít nebo jako jediný živý utéci poklopem do sklepení. Postupem času postavy zjišťují, že ať utečou nebo jsou obětováni temné entitě, vše se opakuje. Osobně bych to přirovnal k očistci, který pořád opakuje dokola strach z chycení, utrpení a obětování s jedinou vidinou, že ani smrtí nic nekončí neboli jak je heslo hry "death is not an escape". Jediným pomyslným průvodcem přeživších v tomto očistci je jedna z postav zabijáků, kteří se neblaze věnují nešťastníkům a obětují je napíchnutím na hák pro potěchu temné entity. Více k příběhu se můžete dočíst z oficiální stránky hry, jako podrobnější příběh světa, postav i vrahů http://www.deadbydaylight.com/manual/. Celý příběh je jen v pozadí, od hry nějaké hlubší vyprávění nečekejte.

Entita si bere co ji náleží
Entita si bere co ji náleží

Přeživší vs. vrah

Na výběr máte z několika postav, které mohou čelit noční můře a jejíchž schopnosti v pozdější fázi můžete využívat ve svůj prospěch. Dohromady je na výběr z 9 přeživších, když nezapočtu DLC postavy, tak pouze 6. Každá postava má nějakou svoji minulost a s tím jsou spojeny i schopnosti jim vlastní. Ke kterým se ovšem dostanete až v pozdějších fázích hry. Do té doby se musíte spokojit s náhodnými perky koupenými v takzvaném bloodwebu. Perky mají jak svoji vzácnost, tak i stupně podle kterých se rozlišuje kvalita a tedy i účinnost. Kupříkladu při opravě posledního generátoru se hráči zobrazí na pár sekund vrahova pozice nebo o něco zajímavější perk samoléčení bez pomocí lékarničky. Perků je mnoho a každý si vybere podle svého vkusu. V hlavní roli hraje prvek náhody jaký perk člověku v daný okamžik v bloodwebu padne a může s ním disponovat. Obdobně to je s předměty jako je lékarnička nebo box s nářadím. Každý předmět se dá navíc ještě vylepšit, aby byl ve hře účinnější. Musíte ovšem počítat s tím, že když opustíte hru ve spárech entity je předmět držený ve vašich rukou nenávratně ztracen. Ovšem můžete si jej opět koupit nebo najít na mapě v truhlách. Ale nepotěší to. Na druhou stranu, když s předmětem uniknete máte jej dostupný pro další hru. A jediný cíl přeživšího je přežít a uniknout spárům zabijáka, který svou kořist nedá obvykle zadarmo.

Přeživší
Přeživší
Zabijáci
Zabijáci

Asi nejvýraznější postava celé hry, bez které by to nešlo, je již mnohokrát jmenovaný zabiják. Nebo-li zabijáci, kterých je dohromady 7. Bez DLC pouze 4. Dali by se považovat za nejzajímavější tahák hry. Jejich vzhled, schopnosti, náplň jsou přeci jen o něco zajímavější než obyčejní smrtelníci.

„V rámci hry by si měli jak přeživší, tak vrah uvědomit, že jde o kooperativní hru. Hráči by si měli navzájem krýt zada a pomáhat si... Naopak vrah toho může zneužít pro léčku na další dosud chodící lidi se solidárním cítěním."

Náplní jejich života je získat si pozornost živých a učinit z nich mrtvé. Každá postava má nějakou specifickou schopnost jako zneviditelnění se, možnost klást pasti, běh s našlápnutou motorovkou (tohle doma nezkoušejte) nebo přebliknutí na kratší vzdálenosti. To a případně dosazené perky na vyšší úrovni postavy vám pomůže k dostatečnému uspokojení arachnoidní entity. Ale do fáze obětování vede poměrně klikatá cesta, kterou mu mohou přeživší ještě znepříjemnit... Nebo i velmi ulehčit. V ideálním případě musí své oběti najít, uštvat, poslat k zemi a na ramenou odnést cukající se tělo na jeden z mnoha háků rozesetých po mapě, kde je zavěsí. Zde stačí jen vydržet než dotyčný prohraje závod o svůj život. Aby byly misky vah trochu spravedlivé, tak přeživší nejsou jen masa na špejlích, ale dovedou se jistým způsobem "bránit" příchozí smrti. Už jsem zmínil, že přeživší mohou lov i znepříjemnit. Buď jen výtečným vyhýbáním se zraku vraha, vytrvalostním překážkovým během a když už přijde na věc, tak vysmeknutím se při dopravě k háku, případně se zkusit dostat ze samotného háku... což chce řádnou dávku štěstí. V rámci hry by si měli jak přeživší, tak vrah uvědomit, že jde o kooperativní hru. Hráči by si měli navzájem krýt zada a pomáhat si. A to jak při opravě generátorů, ošetření drobných zranění až po osvobození z háku. Naopak vrah toho může zneužít pro léčku na další dosud chodící lidi se solidárním cítěním.

Vrah se vyžívá v ironii. Pověsit obět na dosah k úniku
Vrah se vyžívá v ironii. Pověsit obět na dosah k úniku

Celá kooperace je o to zajímavější, že dorozumívaní je pouze formou dvou gest a vložením důvěry k ostatním spoluhráčům, které třeba ani nemusíte v prvních minutách vůbec potkat. Jediný moment, kdy si něco můžete sdělit je v lobby a po konci hry. Jinak je komunikace téměř nulová... pokud nehrajete s přáteli na skypu nebo TSku. Nutné je závěrem podotknout, že o vrahově identitě se dozvíte až v průběhu hry a to většinou díky zvukům nebo v horším případě až při fatálním střetu. Zde je snad i zbytečné  zdůrazňovat, že komunikace mezi vrahem a žijícími je naprosto nulová.

Konec na dosah ruky
Konec na dosah ruky

Bloodweb aneb obchod zatracených

Za odehrané hry a hlavně za vaše úspěchy ve hře dostáváte body za které na takzvaném bloodwebu nakupujete drobná vylepšení pro postavu, použitelné předměty či dokonce perky. Nákup perků a spotřebních věcí spočívá z výběru odměny v centru sítě a dopracovaní se až k periferii. Každá položka dál od středu je dražší a někdy je potřeba našetřit slušnou sumičku. Při zaplnění celé dostupné sítě, postava postoupí o úroveň výše a vše začíná znovu. Jen s náhodně rozmístěnými odměnami. Taková pomyslná hranice je level 15, 20 a 25. V tyto milníky se zpřístupní střípek z příběhu, další slot pro perk u postavy. Navíc v bloodwebu začne po čase figurovat temná entita, která z periferních částí sítě požírá opomíjené položky. To, aby jste si dobře zvolili už od počátku na kterou odměnu se zaměřit a kterou necháte propadnout temnotě. Stejný systém odměn a vylepšování je totožný u přeživších, tak i u vrahů.

Bloodweb v provozu
Bloodweb v provozu
Konec zápasu a bloodpointy
Konec zápasu a bloodpointy

Takovou drobnou zvláštností oproti jiným hrám jsou offeringy neboli obětiny. Ty si před začátkem hry zvolíte a když se poštěstí, tak bude spálen. Záleží pak na druhu offeringu, co přinese do nadcházející hry. Může to být šance na určitou mapu, horší viditelnost (mlha), více bodů z nějaké kategorie… Záleží, co jste si vybrali na bloodwebu a poté vybrali do začátku hry. Po spálení je předmět zničen, uplatněn v nadcházející hře a nenávratně ztracen.

Váš úspěch v herním kole je vyčíslen již zmíněnými bloodpointy, tak i postupem v hodnoceném žebříčku. Když se velmi daří máte možnost posunu v ranku z 20 níže. Naopak při velkém nezdaru nebo odpojení ze hry se dočkáte propadu na nižšší, respektive vyšší příčku. Osobně kromě masáže ega v rank systému nevidím nějakou výraznou přidanou hodnotu.


Zabij své přátelé

Ve hře jsou 4 herní režimy. Dva za přeživší a dva za zabijáky. A nejde o nic většího než o hru s přáteli a s náhodnými lidmi pro obě strany barikády. Ovšem režim "zabij své přátelé" je poměrně o ničem, když máte pouze jednoho nebo dva kamarady do hry. V prvé řadě tento režim není hodnocený, tedy žádné ranky ani bloodpointy, ale nikdo kromě přátel se k vám nepřipojí. I když se hra snaží hru vyrovnat snížením počtu generátorů, je to prostě o ničem. Tento režim jsme pouze zkoušeli na otestování perků, jelikož zde jsou všechny dostupné. A že chuť si zahrát proti kamarádovi z druhé strany barikády je a čert vem body. Ale v tomto režimu to není zábava. Je to jen otázka dobré vůle hráče, co hraje za vraha, jak dlouho se budou oba dva (či tři) trápit. V plné partě to může být nepochybně zábava.

Temná stránka

Bohužel není vše dokonalé a to ani po jednom celém roku, kdy hra spatřila denní světlo. Problémy s občasným delším připojováním do hry, vykopáváním při nezdařilém připojení do menu nebo rovnou na plochu, odpojováním hráčů z rozehrané hry... Kupříkladu to odpojování hráčů není ani tak chyba hry jako komunity. Ale stačilo by vytvořit znatelnější postih a hned by si jedinec rozmyslel zda se pouštět do hry, kterou nehodlá dohrát. Prozatím hráč nedostane bloodpointy a je mu snížen rank. Pokud hráči o rank nejde a zřejmě se najde dost takových hráčů, tak je to mizerný postih.

Ale problémy s připojením se do hry už na komunitu svézt nemohu. Není to jednou, co se mi stalo, že až ze čtyř vyhledávání to najde jednu hru, ale 3x to odpojí do menu nebo rovnou na plochu (hra mi nedala jinou možnost než ji vypnout, viz. obrázek). A není to problém pouze u mě, ale i u spoluhráče, aby mu to nebylo líto. Možná byly jen nějaké výraznější problémy z důvodů erupcí na slunci. Ale rozhodně člověk musí přistupovat k vyhledávání hry a připojení do ní jako k drobné loterii. Tohle beru jako zásadní problém u čistě MP/kooperační hry.

Není co dodat. Vidět to párkrát naštve. Vidět to co třetí či čtvrtý pokus o připojení do hry... nemám k tomu slušného slova
Není co dodat. Vidět to párkrát naštve. Vidět to co třetí či čtvrtý pokus o připojení do hry... nemám k tomu slušného slova
Seknut mezi stromy. Už i mrchožrouti ucítili, že to mám spočítané
Seknut mezi stromy. Už i mrchožrouti ucítili, že to mám spočítané

S problémy při manipulaci s objekty nebo s jinými běžnějšími neduhy jsem naštěstí neměl tu radost se setkat v takové míře. Ale ušetřen jsem toho nebyl. Nejvýraznější zásek byl vskutku zásek mezi dva stromy a tím pro mě hra skončila dokud mě nevysvobodil vrah. Poprvé jsem byl opravdu rád a nemohl jsem se dočkat až mě položí na svá mužná ramena. Pro celý tým jsem byl jen AFK postavička, která půl hry trčela na jednom fleku a měla pouze jeden zářez na opravě generátoru.

Hra vyšla na Steamu 14.6.2016 a lze ji koupit za 19,99 eur. K tomu jsou dostupná DLC obsahující kostýmy za 2,99 eur a nebo samotné přeživší a vrahy za cenu 6,99 eur za jedno tématické DLC. Některá DLC jsou dostupná i zdarma.

Dead by Daylight na PC, PS4, Xbox One Hodnocení hry
Skóre hry 7 7/10
Dead by Daylight
» Více o hře
Líbí se mi
  • Perfektní atmosféra za přeživšího
  • Zábavné nahánění za vraha. Každý si vybere favorita
  • Relativně vyvážená hratelnost - Vrah:přeživší
  • Vývoj postav, úprava vzhledu i schopností
  • I poražený dostane odměnu úměrnou jeho snažení. Prohra nechutná tak hořce
  • Zvuky a hudební doprovod
  • Depresivní a atmosferické prostředí
Vadí mi
  • V méně přátelích (1 vs 1-2) nehratelný režim "vrah vs přátelé"
  • Někdy dlouhé hledání hry
  • Odpojování z lobby při neúspěchu napojení, kolikrát až na plochu
  • Nevyřešená (slabá) penalizace hráčů, kteří se odpojí během hry
  • Perky kolikrát hrají až moc velkou roli
  • Možný nástup stereotypu
Verdikt: Povedená hra na schovávanou říznutá hutnou atmosférou. Zábavné o samotě, ještě zábavnější s přáteli. Pro skupinku lidí, kteří mají rádi hutnou atmosféru jako dělané. Pro samotáře, co si rád pověsí dva páry lidského na hák taktéž. Pro zmíněný typ hráčů je hra ideální a divil bych se, že ji už nemají. Pro ostatní je to zajimavý počin, ale nezaručuji, že vás to bude bavit uspokojivou dobu. Škoda těch problémů s připojováním do hry a případným odpojením hráčů (převážně hra za přeživší)... v tom vidím snad největší problém. V nepřiměřené míře to dokáže hru opravu znechutit. Nebál bych se dát i vyšší hodnocení, ale nemohu nezohlednit negativa.
Tisk
Hodnocení:
( Zbývají 3 hlasy pro zveřejnění hodnocení ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
Dead by Daylight na PC, PS4, Xbox OneScreenshoty ze hry
Screenshot ze hry Dead by Daylight Screenshot ze hry Dead by Daylight Screenshot ze hry Dead by Daylight Screenshot ze hry Dead by Daylight Screenshot ze hry Dead by Daylight Screenshot ze hry Dead by Daylight Screenshot ze hry Dead by Daylight Screenshot ze hry Dead by Daylight
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku Recenze: Dead by daylight
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
Strec    No chvilku to tak vypadalo :D Pohoda.
Ale ty máš prostě ten pohled hráče, co tam má už hodiny a hodiny a hlavně propadl tomu kouzlu. Já se tímto lidi snažím navnadit na ty jasné klady a na nepříliš kladné věci poukázat. A pak ať si každý udělá obrázek sám, co mu příjde důležitější. Já jen mohu říct, je to můj názor... hra mě baví... ale tohle mě na ní štve... nikoho nenutím, rozhodněte se samy.
Strecstrec4311
    10.7.2017 15:03
Strec

@ odpověď na komentář od Norbi001:No chvilku to tak vypadalo :D Pohoda.
Ale ty máš prostě ten pohled hráče, co tam má už hodiny a hodiny a hlavně propadl tomu kouzlu. Já se tímto lidi snažím navnadit na ty jasné klady a na nepříliš kladné věci poukázat. A pak ať si každý udělá obrázek sám, co mu příjde důležitější. Já jen mohu říct, je to můj názor... hra mě baví... ale tohle mě na ní štve... nikoho nenutím, rozhodněte se samy.

Norbi001 napsal:V pohodě. To chápu... já právě měl recenzi rok s DbD. To co mi vadilo jsem napsal, od toho tu máme diskuze a jsem rád, že se o tom normálně bavíš. Však já Tě nepeskuji. To jestli to tak vypadalo, tak to nebyl účel.

Norbi001    V pohodě. To chápu... já právě měl recenzi rok s DbD. To co mi vadilo jsem napsal, od toho tu máme diskuze a jsem rád, že se o tom normálně bavíš. Však já Tě nepeskuji. To jestli to tak vypadalo, tak to nebyl účel.Norbi001norbi00117630    10.7.2017 14:52 Norbi001

@ odpověď na komentář od Strec:V pohodě. To chápu... já právě měl recenzi rok s DbD. To co mi vadilo jsem napsal, od toho tu máme diskuze a jsem rád, že se o tom normálně bavíš. Však já Tě nepeskuji. To jestli to tak vypadalo, tak to nebyl účel.

Strec napsal:Dá se říct, že ani nepředběhl. Já ji měl sepsanou téměř ještě dřív než tě to u Friday 13th napadlo. Jen jsem čekal na korekturu. Prakticky v momentě, když si měl ten nápad jsem ji mohl mít venku nebýt pracovního nasazení.

1) Režim "zabij své přátelé" je od toho, aby se hrál s přáteli. Ne, aby se cvičili perky. To, že na nic jiného dobrý není, je věc druhá. Důvod je popsán v recenzi... zkrátka bych si rád zahrál i proti někomu z party a je jedno za jakej tým by kdo kopal. Ale je to jen pro přátelé a tím pádem, když není plná parta přátel, tak hra stojí za ****. Podle hesla: kolik hrajících přátel máš, tolik máš obětí. Tento režim vypadal velmi lákavě do vyzkoušení.

2) Vykopávání na plochu je v posledním týdnu celkem stálý úkaz. Ale kdyby to koplo na plochu, ono mi to oznámí a jediná možnost je hru vypnout. Neřeknu, kdybych ty problémy měl jen já... ale není tomu tak. Ještě před víc jak týdnem to házelo jen do menu. Ale myslím, že není ani tak podstatny kam to hráče hodí, jako že se to zkrátka nepřipojí... kolikrát i OPAKOVANĚ. A to můžu zvát já, kámoš, dávat si náhodnou hru. Jedině, kdy nenastal problém byl při založení hry jako vrah. To jsem jen čekal než se napojili hráči. Před rokem bych nadával na poskytovatele vzduchu (O2 je jen klamavá reklama) . Ale už nějaký čas mám internet, který sám sobě závidím.

3) No, a s těma rankama... s kámošem jsme hru pořídili stejně a nedostali jsme se ani na 18 a už nám to opakovaně házelo vraha rank 5 a méně (poslední hry, co jsme si dávali byli opakovaně rank 1) . Obdobně jsem s tím byl při hře za vraha. Takže spíš se to snaží dát do kupy podobné ranky, ale ve výsledku to bere co dům dal. Takže smysluplný nápad tam je, ale realizace pokulhává.

4) Nechápu proč bych to měl vůbec zmiňovat a upozorňovat na to, recenzuji hru. Ne... streamy vývojářů a jejich technickou podporu. Nebo srovnávání jedné a druhé hry. Kde jedna tu je měsíc a druhá už rok. A jak jsi sám pdotkl... i DbD nebyl skvělou hrou dělší dobu po vydání.

5) S těma perkama je to trochu složitější. Jsou náhodně generované, na nižší úrovni máš omezený počet aktivních perků a co je podstatny... viz. bod 3) . Když to hodí do hry téměř nováčka a pak velmi slušný rank s plnou výbavou vysněných perků. Tady už není o čem se bavit. Vyváženost hry jde do hajzlu. Člověk je pak rád, že aspoň vydržel mezi posledními.

6) Nejsem bonzák, abych každého co se odpojí hlásil. Naopak spíš hodnotím dobře odehranou hru a dobré hráče. Co můžu vědět, proč se opravdu odpojil. Třeba k tomu byl pádný důvod. Ale pokud se takový člověk rázem zase připojí do jiné hry, tak je vyčůránek. Třeba jen trochu delší čas prodlevy do další hry, by mu to skákání ze hry do hry vymazalo z hlavy a člověk, co opravdu musel odejít... ten si toho ani nevšimne. Každopádně, když se tak spoluhráč/i poodpojují je to pak krásná hra a nějaky nahlášení mi ji nezlepší.

7) Stereotyp... Každá hra může časem přejít do stereotypu. Perky tam jsou, vrazi tam jsou. Ale náplň hry je furt stejná. Generátory, schovat se, útěk nebo najít chytnout a zabít. Prostě je to možnost, že to kouzlo atmosferické naháněčky vyprchá. Každej to nehraje, aby si mastil ego že má lepší perky, rank, level. Já to hraju pro tu atmosféru, zábavu a pokec s kámošem. Nebýt tam perky, tak mi to ani nevadí a spíš bych v tom viděl čistší hru právě o tom skillu a ne o pomocných kolečkách.

Tak si tak říkám v průběhu sepisování reakcí. Má to vůbec smysl na to reagovat. Tady je vidět, že máš nahráno možná stovky hodin a vůbec už nemáš ponětí, jaká ta hra je pro lidi, co začínají a hlavně začínají až po roce. A právě pro lidi, co hru neznají a neví co od ní čekat, je tahle recenze.
To, že už jsi někde jinde a máš nahráno stovky hodin je sice pěknej fakt, ale hru to neudělá ani lepší ani horší. Ty výtky jsou opodstatněny věci, co by mohlo lidi prostě odradit nebo je dobré aby s tím alespoň počítali. Máš na to názory dlouhodobyho hráče, dalo by se říct až fanouška. Ale pro nováčka jsou to jen přísliby do budoucnosti za desítky odehraných hodin. To už je pak daného člověka věc strávit u hry stovky hodin, abych se díky zabudovanému systému odměn a trochou toho umu dostal na špišku. Podstatny je, jestli ho ty začátky chytnou, zaujme ho zasazení a téma. A pak už jen jak pevně ho hra chytne. Ale o tom by pak mohl být článek "rok s DbD a mé nabité zkušenosti ze stovek odehraných hodin", ne recenze.
Zkrátka jsem tam vypíchnul takovy nejpodstatnější věci, co mohou zaujmou a na druhou stranu prvky, co mohou hru odradit. Každému se může líbit nebo vadit něco jiného a taky i jinou mírou. Já jen podstrčil názor. Na otestování tu byl nejednou free víkend, kde si lidi mohli udělat určitý obrázek.

P. S: Omlouvám se za případné chyby. 24 hodin v kuse dělá svoje.

Strec    Dá se říct, že ani nepředběhl. Já ji měl sepsanou téměř ještě dřív než tě to u Friday 13th napadlo. Jen jsem čekal na korekturu. Prakticky v momentě, když si měl ten nápad jsem ji mohl mít venku nebýt pracovního nasazení.

1) Režim "zabij své přátelé" je od toho, aby se hrál s přáteli. Ne, aby se cvičili perky. To, že na nic jiného dobrý není, je věc druhá. Důvod je popsán v recenzi... zkrátka bych si rád zahrál i proti někomu z party a je jedno za jakej tým by kdo kopal. Ale je to jen pro přátelé a tím pádem, když není plná parta přátel, tak hra stojí za ****. Podle hesla: kolik hrajících přátel máš, tolik máš obětí. Tento režim vypadal velmi lákavě do vyzkoušení.

2) Vykopávání na plochu je v posledním týdnu celkem stálý úkaz. Ale kdyby to koplo na plochu, ono mi to oznámí a jediná možnost je hru vypnout. Neřeknu, kdybych ty problémy měl jen já... ale není tomu tak. Ještě před víc jak týdnem to házelo jen do menu. Ale myslím, že není ani tak podstatny kam to hráče hodí, jako že se to zkrátka nepřipojí... kolikrát i OPAKOVANĚ. A to můžu zvát já, kámoš, dávat si náhodnou hru. Jedině, kdy nenastal problém byl při založení hry jako vrah. To jsem jen čekal než se napojili hráči. Před rokem bych nadával na poskytovatele vzduchu (O2 je jen klamavá reklama) . Ale už nějaký čas mám internet, který sám sobě závidím.

3) No, a s těma rankama... s kámošem jsme hru pořídili stejně a nedostali jsme se ani na 18 a už nám to opakovaně házelo vraha rank 5 a méně (poslední hry, co jsme si dávali byli opakovaně rank 1) . Obdobně jsem s tím byl při hře za vraha. Takže spíš se to snaží dát do kupy podobné ranky, ale ve výsledku to bere co dům dal. Takže smysluplný nápad tam je, ale realizace pokulhává.

4) Nechápu proč bych to měl vůbec zmiňovat a upozorňovat na to, recenzuji hru. Ne... streamy vývojářů a jejich technickou podporu. Nebo srovnávání jedné a druhé hry. Kde jedna tu je měsíc a druhá už rok. A jak jsi sám pdotkl... i DbD nebyl skvělou hrou dělší dobu po vydání.

5) S těma perkama je to trochu složitější. Jsou náhodně generované, na nižší úrovni máš omezený počet aktivních perků a co je podstatny... viz. bod 3) . Když to hodí do hry téměř nováčka a pak velmi slušný rank s plnou výbavou vysněných perků. Tady už není o čem se bavit. Vyváženost hry jde do hajzlu. Člověk je pak rád, že aspoň vydržel mezi posledními.

6) Nejsem bonzák, abych každého co se odpojí hlásil. Naopak spíš hodnotím dobře odehranou hru a dobré hráče. Co můžu vědět, proč se opravdu odpojil. Třeba k tomu byl pádný důvod. Ale pokud se takový člověk rázem zase připojí do jiné hry, tak je vyčůránek. Třeba jen trochu delší čas prodlevy do další hry, by mu to skákání ze hry do hry vymazalo z hlavy a člověk, co opravdu musel odejít... ten si toho ani nevšimne. Každopádně, když se tak spoluhráč/i poodpojují je to pak krásná hra a nějaky nahlášení mi ji nezlepší.

7) Stereotyp... Každá hra může časem přejít do stereotypu. Perky tam jsou, vrazi tam jsou. Ale náplň hry je furt stejná. Generátory, schovat se, útěk nebo najít chytnout a zabít. Prostě je to možnost, že to kouzlo atmosferické naháněčky vyprchá. Každej to nehraje, aby si mastil ego že má lepší perky, rank, level. Já to hraju pro tu atmosféru, zábavu a pokec s kámošem. Nebýt tam perky, tak mi to ani nevadí a spíš bych v tom viděl čistší hru právě o tom skillu a ne o pomocných kolečkách.

Tak si tak říkám v průběhu sepisování reakcí. Má to vůbec smysl na to reagovat. Tady je vidět, že máš nahráno možná stovky hodin a vůbec už nemáš ponětí, jaká ta hra je pro lidi, co začínají a hlavně začínají až po roce. A právě pro lidi, co hru neznají a neví co od ní čekat, je tahle recenze.
To, že už jsi někde jinde a máš nahráno stovky hodin je sice pěknej fakt, ale hru to neudělá ani lepší ani horší. Ty výtky jsou opodstatněny věci, co by mohlo lidi prostě odradit nebo je dobré aby s tím alespoň počítali. Máš na to názory dlouhodobyho hráče, dalo by se říct až fanouška. Ale pro nováčka jsou to jen přísliby do budoucnosti za desítky odehraných hodin. To už je pak daného člověka věc strávit u hry stovky hodin, abych se díky zabudovanému systému odměn a trochou toho umu dostal na špišku. Podstatny je, jestli ho ty začátky chytnou, zaujme ho zasazení a téma. A pak už jen jak pevně ho hra chytne. Ale o tom by pak mohl být článek "rok s DbD a mé nabité zkušenosti ze stovek odehraných hodin", ne recenze.
Zkrátka jsem tam vypíchnul takovy nejpodstatnější věci, co mohou zaujmou a na druhou stranu prvky, co mohou hru odradit. Každému se může líbit nebo vadit něco jiného a taky i jinou mírou. Já jen podstrčil názor. Na otestování tu byl nejednou free víkend, kde si lidi mohli udělat určitý obrázek.

P. S: Omlouvám se za případné chyby. 24 hodin v kuse dělá svoje.
Strecstrec4311
    10.7.2017 14:15
Strec

@ odpověď na komentář od Norbi001:Dá se říct, že ani nepředběhl. Já ji měl sepsanou téměř ještě dřív než tě to u Friday 13th napadlo. Jen jsem čekal na korekturu. Prakticky v momentě, když si měl ten nápad jsem ji mohl mít venku nebýt pracovního nasazení.

1) Režim "zabij své přátelé" je od toho, aby se hrál s přáteli. Ne, aby se cvičili perky. To, že na nic jiného dobrý není, je věc druhá. Důvod je popsán v recenzi... zkrátka bych si rád zahrál i proti někomu z party a je jedno za jakej tým by kdo kopal. Ale je to jen pro přátelé a tím pádem, když není plná parta přátel, tak hra stojí za ****. Podle hesla: kolik hrajících přátel máš, tolik máš obětí. Tento režim vypadal velmi lákavě do vyzkoušení.

2) Vykopávání na plochu je v posledním týdnu celkem stálý úkaz. Ale kdyby to koplo na plochu, ono mi to oznámí a jediná možnost je hru vypnout. Neřeknu, kdybych ty problémy měl jen já... ale není tomu tak. Ještě před víc jak týdnem to házelo jen do menu. Ale myslím, že není ani tak podstatny kam to hráče hodí, jako že se to zkrátka nepřipojí... kolikrát i OPAKOVANĚ. A to můžu zvát já, kámoš, dávat si náhodnou hru. Jedině, kdy nenastal problém byl při založení hry jako vrah. To jsem jen čekal než se napojili hráči. Před rokem bych nadával na poskytovatele vzduchu (O2 je jen klamavá reklama) . Ale už nějaký čas mám internet, který sám sobě závidím.

3) No, a s těma rankama... s kámošem jsme hru pořídili stejně a nedostali jsme se ani na 18 a už nám to opakovaně házelo vraha rank 5 a méně (poslední hry, co jsme si dávali byli opakovaně rank 1) . Obdobně jsem s tím byl při hře za vraha. Takže spíš se to snaží dát do kupy podobné ranky, ale ve výsledku to bere co dům dal. Takže smysluplný nápad tam je, ale realizace pokulhává.

4) Nechápu proč bych to měl vůbec zmiňovat a upozorňovat na to, recenzuji hru. Ne... streamy vývojářů a jejich technickou podporu. Nebo srovnávání jedné a druhé hry. Kde jedna tu je měsíc a druhá už rok. A jak jsi sám pdotkl... i DbD nebyl skvělou hrou dělší dobu po vydání.

5) S těma perkama je to trochu složitější. Jsou náhodně generované, na nižší úrovni máš omezený počet aktivních perků a co je podstatny... viz. bod 3) . Když to hodí do hry téměř nováčka a pak velmi slušný rank s plnou výbavou vysněných perků. Tady už není o čem se bavit. Vyváženost hry jde do hajzlu. Člověk je pak rád, že aspoň vydržel mezi posledními.

6) Nejsem bonzák, abych každého co se odpojí hlásil. Naopak spíš hodnotím dobře odehranou hru a dobré hráče. Co můžu vědět, proč se opravdu odpojil. Třeba k tomu byl pádný důvod. Ale pokud se takový člověk rázem zase připojí do jiné hry, tak je vyčůránek. Třeba jen trochu delší čas prodlevy do další hry, by mu to skákání ze hry do hry vymazalo z hlavy a člověk, co opravdu musel odejít... ten si toho ani nevšimne. Každopádně, když se tak spoluhráč/i poodpojují je to pak krásná hra a nějaky nahlášení mi ji nezlepší.

7) Stereotyp... Každá hra může časem přejít do stereotypu. Perky tam jsou, vrazi tam jsou. Ale náplň hry je furt stejná. Generátory, schovat se, útěk nebo najít chytnout a zabít. Prostě je to možnost, že to kouzlo atmosferické naháněčky vyprchá. Každej to nehraje, aby si mastil ego že má lepší perky, rank, level. Já to hraju pro tu atmosféru, zábavu a pokec s kámošem. Nebýt tam perky, tak mi to ani nevadí a spíš bych v tom viděl čistší hru právě o tom skillu a ne o pomocných kolečkách.

Tak si tak říkám v průběhu sepisování reakcí. Má to vůbec smysl na to reagovat. Tady je vidět, že máš nahráno možná stovky hodin a vůbec už nemáš ponětí, jaká ta hra je pro lidi, co začínají a hlavně začínají až po roce. A právě pro lidi, co hru neznají a neví co od ní čekat, je tahle recenze.
To, že už jsi někde jinde a máš nahráno stovky hodin je sice pěknej fakt, ale hru to neudělá ani lepší ani horší. Ty výtky jsou opodstatněny věci, co by mohlo lidi prostě odradit nebo je dobré aby s tím alespoň počítali. Máš na to názory dlouhodobyho hráče, dalo by se říct až fanouška. Ale pro nováčka jsou to jen přísliby do budoucnosti za desítky odehraných hodin. To už je pak daného člověka věc strávit u hry stovky hodin, abych se díky zabudovanému systému odměn a trochou toho umu dostal na špišku. Podstatny je, jestli ho ty začátky chytnou, zaujme ho zasazení a téma. A pak už jen jak pevně ho hra chytne. Ale o tom by pak mohl být článek "rok s DbD a mé nabité zkušenosti ze stovek odehraných hodin", ne recenze.
Zkrátka jsem tam vypíchnul takovy nejpodstatnější věci, co mohou zaujmou a na druhou stranu prvky, co mohou hru odradit. Každému se může líbit nebo vadit něco jiného a taky i jinou mírou. Já jen podstrčil názor. Na otestování tu byl nejednou free víkend, kde si lidi mohli udělat určitý obrázek.

P. S: Omlouvám se za případné chyby. 24 hodin v kuse dělá svoje.Komentář byl autorem naposledy upraven 10.7.2017 14:41

Původní verze před úpravami:Dá se říct, že ani nepředběhl. Já ji měl sepsanou téměř ještě dřív než tě to u Friday 13th napadlo. Jen jsem čekal na korekturu. Prakticky v momentě, když si měl ten nápad jsem ji mohl mít venku nebýt pracovního nasazení.

1) Režim "zabij své přátelé" je od toho, aby se hrál s přáteli. Ne, aby se cvičili perky. To, že na nic jiného dobrý není, je věc druhá. Důvod je popsán v recenzi... zkrátka bych si rád zahrál i proti někomu z party a je jedno za jakej tým by kdo kopal. Ale je to jen pro přátelé a tím pádem, když není plná parta přátel, tak hra stojí za ****. Podle hesla: kolik hrajících přátel máš, tolik máš obětí. Tento režim vypadal velmi lákavě do vyzkoušení.

2) Vykopávání na plochu je v posledním týdnu celkem stálý úkaz. Ale kdyby to koplo na plochu, ono mi to oznámí a jediná možnost je hru vypnout. Neřeknu, kdybych ty problémy měl jen já... ale není tomu tak. Ještě před víc jak týdnem to házelo jen do menu. Ale myslím, že není ani tak podstatny kam to hráče hodí, jako že se to zkrátka nepřipojí... kolikrát i OPAKOVANĚ. A to můžu zvát já, kámoš, dávat si náhodnou hru. Jedině, kdy nenastal problém byl při založení hry jako vrah. To jsem jen čekal než se napojili hráči. Před rokem bych nadával na poskytovatele vzduchu (O2 je jen klamavá reklama) . Ale už nějaký čas mám internet, který sám sobě závidím.

3) No, a s těma rankama... s kámošem jsme hru pořídili stejně a nedostali jsme se ani na 18 a už nám to opakovaně házelo vraha rank 5 a méně (poslední hry, co jsme si dávali byli opakovaně rank 1) . Obdobně jsem s tím byl při hře za vraha. Takže spíš se to snaží dát do kupy podobné ranky, ale ve výsledku to bere co dům dal. Takže smysluplný nápad tam je, ale realizace pokulhává.

4) Nechápu proč bych to měl vůbec zmiňovat a upozorňovat na to, recenzuji hru. Ne... streamy vývojářů a jejich technickou podporu. Nebo srovnávání jedné a druhé hry. Kde jedna tu je měsíc a druhá už rok. A jak jsi sám pdotkl... i DbD nebyl skvělou hrou dělší dobu po vydání.

5) S těma perkama je to trochu složitější. Jsou náhodně generované, na nižší úrovni máš omezený počet aktivních perků a co je podstatny... viz. bod 3) . Když to hodí do hry téměř nováčka a pak velmi slušný rank s plnou výbavou vysněných perků. Tady už není o čem se bavit. Vyváženost hry jde do hajzlu. Člověk je pak rád, že aspoň vydržel mezi posledními.

6) Nejsem bonzák, abych každého co se odpojí hlásil. Naopak spíš hodnotím dobře odehranou hru a dobré hráče. Co můžu vědět, proč se opravdu odpojil. Třeba k tomu byl pádný důvod. Ale pokud se takový člověk rázem zase připojí do jiné hry, tak je vyčůránek. Třeba jen trochu delší čas prodlevy do další hry, by mu to skákání ze hry do hry vymazalo z hlavy a člověk, co opravdu musel odejít... ten si toho ani nevšimne. Každopádně, když se tak spoluhráč/i poodpojují je to pak krásná hra a nějaky nahlášení mi ji nezlepší.

7) Stereotyp... Každá hra může časem přejít do stereotypu. Perky tam jsou, vrazi tam jsou. Ale náplň hry je furt stejná. Generátory, schovat se, útěch nebo najít chytnout a zabít. Prostě je to možnost, že to kouzlo atmosferické naháněčky vyprchá. Každej to nehraje, aby si mastil ego že má lepší perky, rank, level. Já to hraju pro tu atmosféru, zábavu a pokec s kámošem. Nebýt tam perky, tak mi to ani nevadí a spíš bych v tom viděl čistší hru právě o tom skillu a ne o pomocných kolečkách.

Tak si tak říkám v průběhu sepisování reakcí. Má to vůbec smysl na to reagovat. Tady je vidět, že máš nahráno možná stovky hodin a vůbec už nemáš ponětí, jaká ta hra je pro lidi, co začínají a hlavně začínají až po roce. A právě pro lidi, co hru neznají a neví co od ní čekat, je tahle recenze.
To, že už jsi někde jinde a máš nahráno stovky hodin je sice pěknej fakt, ale hru to neudělá ani lepší ani horší. Ty výtky jsou opodstatněny věci, co by mohlo lidi prostě odradit nebo je dobré aby s tím počítali. Máš na to názory dlouhodobyho hráče, dalo by se říct až fanouška. Ale pro nováčka jsou to jen přísliby do budoucnosti za desítky odehraných hodin. A to už je pak daného člověka věc strávit u hry stovky hodin, abych se díky zabudovanému systému odměn a trochou toho umu dostal na špišku. Podstatny je, jestli ho ty začátky chytnou a zaujme ho zasazení a téma. A pak už jen ja pevně ho hra chytne. Ale o tom by pak mohl být článek "rok s DbD a mé nabité zkušenosti ze stovek odehraných hodin", ne recenze.

Norbi001 napsal:Hmmmm.... tak svojí recenzi do blogu můžu hodit leda tak do pí*i, protožes mne předběhl. No... aspoň jsem si procvičil psaní. Také chválím recenzi. Hodně podstatných věcí Ti tam ale chybí na můj vkus. 7 z 10ti si hra zasloužila při vydání, nikoliv nyní... nehratelný režim zabij své přátele? Ten je tam od toho, aby člověk cvičil perky. Né aby byl hratelný. Od toho máš klasické zápasy snad ne? Právě proto je to tam otevřené všechno pro všechny. Aby člověk trénoval atd. Nevím proč je to zrovna tohle v mínusech. To je jako dát do mínusů tutoriál. Nevím co za verze jsi hrál, ale například já nemám problém najít do 15 vteřin další hru několikrát po sobě. Ani jednou mi nespadlo na plochu... do menu ano, ale na plochu nikdy. Nevím jaké máš připojení, ale mě se to stávalo se slabým připojením také, ale po zesílení a stabilizaci mého připojení, se mi tento problém nestal snad ani jednou.

, , Osobně kromě masáže ega v rank systému nevidím nějakou výraznou přidanou hodnotu. ´´ No ovšem. Vůbec to není poté znát na spoluhráčích... vůbec to není těžší a těžší. Hrát za vraha proti přeživšímu, co má úroveň 1 je už opravdu hooodně pekelný. Zde je systém ranků stejný jako v CSku.... Čím lepší, tak NÉ ŽE MASÍROVANĚJŠÍ EGO, ALE.... . tím lepší spoluhráči... schopnosti kooperace a hlavně od úrovně 8 jak u vraha tak u přeživšího je na mnohem lepší úrovni... hráči zde skutečně už myslí a kooperují. Jenom se zeptám.... na kolikátý rank ses dostal? Nebo kolik hodin máš nahráno? Jenom se ptám, protože já jako někdo, kdo má v F: 13th a DbD nepřeberné množství hodin, tak nevím nevím... spoustu věcí co píšeš jsem nezažil co se týče bugů. Ano. . zasekávání se v textuře... ano, ale jenom jednou za nějakých 60 her. Dále jsi zapomněl na neuvěřitelnou podporu vývojářů. Jejich pravidelné streamy a komunikace s fanoušky a vytváření nejrůznějších výzev atd. Jejich patche jsou skutečné patche a né jako jedna nejmenovaná hra, kde každá oprava přidá několik dalších chyb navíc. Pravidelně informují formou novinek objevující se ve hře atd.

K perkům.... no jistě že na nich záleží... snad od toho tam proboha jsou ne? A hlavně když někdo má v hlavě mozek a naučí se to kombinovat, tak je to pro něj výhoda. Nevím, proč je to mezi zápory. To je chyba hry, že si každý dokáže najít nejúčinější kombinace perků a addonů? Od toho máš ty nejlepší perky a jejich kombinace až po několika desítkách hodin hraní.... prostě si je musíš zasloužit.

Penalizace hráčů je nedostatečná? Po nahlášení za nesportovní chování Ti přijde ban na skoro až půl roku málo? Hmmmm.... tak evidentně asi je třeba napořád aby to bylo adekvátní nebo já nevim co....

Možný stereotyp? Vzhledeme ke všem možný kombinacím a perků a addonů, kterých je něco přes 100 si myslím, že repetetivnost je silně nepravděpodobná. Každé hraní mám jinou kombinaci perků a tomu i musíš přizpůsobit i styl hraní.

Norbi001    Tak dobrá. Ale jinak se samozřejmě nenech odradit mým negativismem. Já jenom že už jsem poslední dobou spíše už jenom podrážděnej :D . Recenze je pěkná. S tím čím nesouhlasím jsem napsal, jinak zbytek bezvýhrady souhlasím.Norbi001norbi00117630    10.7.2017 14:06 Norbi001

Tak dobrá. Ale jinak se samozřejmě nenech odradit mým negativismem. Já jenom že už jsem poslední dobou spíše už jenom podrážděnej :D . Recenze je pěkná. S tím čím nesouhlasím jsem napsal, jinak zbytek bezvýhrady souhlasím.

patasde    To vadi ze bude x recenzi stejne hry od ruznych autoru? Ji postni takypatasdepatasde17625    10.7.2017 13:13 patasde

@ odpověď na komentář od Norbi001:To vadi ze bude x recenzi stejne hry od ruznych autoru? Ji postni takyKomentář odeslán z mobilní verze m.zing.cz

Norbi001 napsal:Hmmmm.... tak svojí recenzi do blogu můžu hodit leda tak do pí*i, protožes mne předběhl. No... aspoň jsem si procvičil psaní. Také chválím recenzi. Hodně podstatných věcí Ti tam ale chybí na můj vkus. 7 z 10ti si hra zasloužila při vydání, nikoliv nyní... nehratelný režim zabij své přátele? Ten je tam od toho, aby člověk cvičil perky. Né aby byl hratelný. Od toho máš klasické zápasy snad ne? Právě proto je to tam otevřené všechno pro všechny. Aby člověk trénoval atd. Nevím proč je to zrovna tohle v mínusech. To je jako dát do mínusů tutoriál. Nevím co za verze jsi hrál, ale například já nemám problém najít do 15 vteřin další hru několikrát po sobě. Ani jednou mi nespadlo na plochu... do menu ano, ale na plochu nikdy. Nevím jaké máš připojení, ale mě se to stávalo se slabým připojením také, ale po zesílení a stabilizaci mého připojení, se mi tento problém nestal snad ani jednou.

, , Osobně kromě masáže ega v rank systému nevidím nějakou výraznou přidanou hodnotu. ´´ No ovšem. Vůbec to není poté znát na spoluhráčích... vůbec to není těžší a těžší. Hrát za vraha proti přeživšímu, co má úroveň 1 je už opravdu hooodně pekelný. Zde je systém ranků stejný jako v CSku.... Čím lepší, tak NÉ ŽE MASÍROVANĚJŠÍ EGO, ALE.... . tím lepší spoluhráči... schopnosti kooperace a hlavně od úrovně 8 jak u vraha tak u přeživšího je na mnohem lepší úrovni... hráči zde skutečně už myslí a kooperují. Jenom se zeptám.... na kolikátý rank ses dostal? Nebo kolik hodin máš nahráno? Jenom se ptám, protože já jako někdo, kdo má v F: 13th a DbD nepřeberné množství hodin, tak nevím nevím... spoustu věcí co píšeš jsem nezažil co se týče bugů. Ano. . zasekávání se v textuře... ano, ale jenom jednou za nějakých 60 her. Dále jsi zapomněl na neuvěřitelnou podporu vývojářů. Jejich pravidelné streamy a komunikace s fanoušky a vytváření nejrůznějších výzev atd. Jejich patche jsou skutečné patche a né jako jedna nejmenovaná hra, kde každá oprava přidá několik dalších chyb navíc. Pravidelně informují formou novinek objevující se ve hře atd.

K perkům.... no jistě že na nich záleží... snad od toho tam proboha jsou ne? A hlavně když někdo má v hlavě mozek a naučí se to kombinovat, tak je to pro něj výhoda. Nevím, proč je to mezi zápory. To je chyba hry, že si každý dokáže najít nejúčinější kombinace perků a addonů? Od toho máš ty nejlepší perky a jejich kombinace až po několika desítkách hodin hraní.... prostě si je musíš zasloužit.

Penalizace hráčů je nedostatečná? Po nahlášení za nesportovní chování Ti přijde ban na skoro až půl roku málo? Hmmmm.... tak evidentně asi je třeba napořád aby to bylo adekvátní nebo já nevim co....

Možný stereotyp? Vzhledeme ke všem možný kombinacím a perků a addonů, kterých je něco přes 100 si myslím, že repetetivnost je silně nepravděpodobná. Každé hraní mám jinou kombinaci perků a tomu i musíš přizpůsobit i styl hraní.

ThainDegu člen redakce   2x   Přesně jak říká Behavioralista, vždy je dobré vytvořit svůj text a prezentovat svou myšlenku. Ostatní si rádi přečtou názory většího spektra hráčů. :)ThainDeguthaindegu27578    10.7.2017 13:08 ThainDegu

@ odpověď na komentář od Norbi001:Přesně jak říká Behavioralista, vždy je dobré vytvořit svůj text a prezentovat svou myšlenku. Ostatní si rádi přečtou názory většího spektra hráčů. :)

Norbi001 napsal:Hmmmm.... tak svojí recenzi do blogu můžu hodit leda tak do pí*i, protožes mne předběhl. No... aspoň jsem si procvičil psaní. Také chválím recenzi. Hodně podstatných věcí Ti tam ale chybí na můj vkus. 7 z 10ti si hra zasloužila při vydání, nikoliv nyní... nehratelný režim zabij své přátele? Ten je tam od toho, aby člověk cvičil perky. Né aby byl hratelný. Od toho máš klasické zápasy snad ne? Právě proto je to tam otevřené všechno pro všechny. Aby člověk trénoval atd. Nevím proč je to zrovna tohle v mínusech. To je jako dát do mínusů tutoriál. Nevím co za verze jsi hrál, ale například já nemám problém najít do 15 vteřin další hru několikrát po sobě. Ani jednou mi nespadlo na plochu... do menu ano, ale na plochu nikdy. Nevím jaké máš připojení, ale mě se to stávalo se slabým připojením také, ale po zesílení a stabilizaci mého připojení, se mi tento problém nestal snad ani jednou.

, , Osobně kromě masáže ega v rank systému nevidím nějakou výraznou přidanou hodnotu. ´´ No ovšem. Vůbec to není poté znát na spoluhráčích... vůbec to není těžší a těžší. Hrát za vraha proti přeživšímu, co má úroveň 1 je už opravdu hooodně pekelný. Zde je systém ranků stejný jako v CSku.... Čím lepší, tak NÉ ŽE MASÍROVANĚJŠÍ EGO, ALE.... . tím lepší spoluhráči... schopnosti kooperace a hlavně od úrovně 8 jak u vraha tak u přeživšího je na mnohem lepší úrovni... hráči zde skutečně už myslí a kooperují. Jenom se zeptám.... na kolikátý rank ses dostal? Nebo kolik hodin máš nahráno? Jenom se ptám, protože já jako někdo, kdo má v F: 13th a DbD nepřeberné množství hodin, tak nevím nevím... spoustu věcí co píšeš jsem nezažil co se týče bugů. Ano. . zasekávání se v textuře... ano, ale jenom jednou za nějakých 60 her. Dále jsi zapomněl na neuvěřitelnou podporu vývojářů. Jejich pravidelné streamy a komunikace s fanoušky a vytváření nejrůznějších výzev atd. Jejich patche jsou skutečné patche a né jako jedna nejmenovaná hra, kde každá oprava přidá několik dalších chyb navíc. Pravidelně informují formou novinek objevující se ve hře atd.

K perkům.... no jistě že na nich záleží... snad od toho tam proboha jsou ne? A hlavně když někdo má v hlavě mozek a naučí se to kombinovat, tak je to pro něj výhoda. Nevím, proč je to mezi zápory. To je chyba hry, že si každý dokáže najít nejúčinější kombinace perků a addonů? Od toho máš ty nejlepší perky a jejich kombinace až po několika desítkách hodin hraní.... prostě si je musíš zasloužit.

Penalizace hráčů je nedostatečná? Po nahlášení za nesportovní chování Ti přijde ban na skoro až půl roku málo? Hmmmm.... tak evidentně asi je třeba napořád aby to bylo adekvátní nebo já nevim co....

Možný stereotyp? Vzhledeme ke všem možný kombinacím a perků a addonů, kterých je něco přes 100 si myslím, že repetetivnost je silně nepravděpodobná. Každé hraní mám jinou kombinaci perků a tomu i musíš přizpůsobit i styl hraní.

Behavioralista   4x   Proč? Tak vydej i tu svoji a napiš i na Pátek třináctého. Rád si přečtu názory jiných.Behavioralistabehavioralista34565    10.7.2017 12:56 Behavioralista

@ odpověď na komentář od Norbi001:Proč? Tak vydej i tu svoji a napiš i na Pátek třináctého. Rád si přečtu názory jiných.

Norbi001 napsal:Hmmmm.... tak svojí recenzi do blogu můžu hodit leda tak do pí*i, protožes mne předběhl. No... aspoň jsem si procvičil psaní. Také chválím recenzi. Hodně podstatných věcí Ti tam ale chybí na můj vkus. 7 z 10ti si hra zasloužila při vydání, nikoliv nyní... nehratelný režim zabij své přátele? Ten je tam od toho, aby člověk cvičil perky. Né aby byl hratelný. Od toho máš klasické zápasy snad ne? Právě proto je to tam otevřené všechno pro všechny. Aby člověk trénoval atd. Nevím proč je to zrovna tohle v mínusech. To je jako dát do mínusů tutoriál. Nevím co za verze jsi hrál, ale například já nemám problém najít do 15 vteřin další hru několikrát po sobě. Ani jednou mi nespadlo na plochu... do menu ano, ale na plochu nikdy. Nevím jaké máš připojení, ale mě se to stávalo se slabým připojením také, ale po zesílení a stabilizaci mého připojení, se mi tento problém nestal snad ani jednou.

, , Osobně kromě masáže ega v rank systému nevidím nějakou výraznou přidanou hodnotu. ´´ No ovšem. Vůbec to není poté znát na spoluhráčích... vůbec to není těžší a těžší. Hrát za vraha proti přeživšímu, co má úroveň 1 je už opravdu hooodně pekelný. Zde je systém ranků stejný jako v CSku.... Čím lepší, tak NÉ ŽE MASÍROVANĚJŠÍ EGO, ALE.... . tím lepší spoluhráči... schopnosti kooperace a hlavně od úrovně 8 jak u vraha tak u přeživšího je na mnohem lepší úrovni... hráči zde skutečně už myslí a kooperují. Jenom se zeptám.... na kolikátý rank ses dostal? Nebo kolik hodin máš nahráno? Jenom se ptám, protože já jako někdo, kdo má v F: 13th a DbD nepřeberné množství hodin, tak nevím nevím... spoustu věcí co píšeš jsem nezažil co se týče bugů. Ano. . zasekávání se v textuře... ano, ale jenom jednou za nějakých 60 her. Dále jsi zapomněl na neuvěřitelnou podporu vývojářů. Jejich pravidelné streamy a komunikace s fanoušky a vytváření nejrůznějších výzev atd. Jejich patche jsou skutečné patche a né jako jedna nejmenovaná hra, kde každá oprava přidá několik dalších chyb navíc. Pravidelně informují formou novinek objevující se ve hře atd.

K perkům.... no jistě že na nich záleží... snad od toho tam proboha jsou ne? A hlavně když někdo má v hlavě mozek a naučí se to kombinovat, tak je to pro něj výhoda. Nevím, proč je to mezi zápory. To je chyba hry, že si každý dokáže najít nejúčinější kombinace perků a addonů? Od toho máš ty nejlepší perky a jejich kombinace až po několika desítkách hodin hraní.... prostě si je musíš zasloužit.

Penalizace hráčů je nedostatečná? Po nahlášení za nesportovní chování Ti přijde ban na skoro až půl roku málo? Hmmmm.... tak evidentně asi je třeba napořád aby to bylo adekvátní nebo já nevim co....

Možný stereotyp? Vzhledeme ke všem možný kombinacím a perků a addonů, kterých je něco přes 100 si myslím, že repetetivnost je silně nepravděpodobná. Každé hraní mám jinou kombinaci perků a tomu i musíš přizpůsobit i styl hraní.

Norbi001 (Pro hodnocení musíte být přihlášen)  2x   Hmmmm.... tak svojí recenzi do blogu můžu hodit leda tak do pí*i, protožes mne předběhl. No... aspoň jsem si procvičil psaní. Také chválím recenzi. Hodně podstatných věcí Ti tam ale chybí na můj vkus. 7 z 10ti si hra zasloužila při vydání, nikoliv nyní... nehratelný režim zabij své přátele? Ten je tam od toho, aby člověk cvičil perky. Né aby byl hratelný. Od toho máš klasické zápasy snad ne? Právě proto je to tam otevřené všechno pro všechny. Aby člověk trénoval atd. Nevím proč je to zrovna tohle v mínusech. To je jako dát do mínusů tutoriál. Nevím co za verze jsi hrál, ale například já nemám problém najít do 15 vteřin další hru několikrát po sobě. Ani jednou mi nespadlo na plochu... do menu ano, ale na plochu nikdy. Nevím jaké máš připojení, ale mě se to stávalo se slabým připojením také, ale po zesílení a stabilizaci mého připojení, se mi tento problém nestal snad ani jednou.

, , Osobně kromě masáže ega v rank systému nevidím nějakou výraznou přidanou hodnotu. ´´ No ovšem. Vůbec to není poté znát na spoluhráčích... vůbec to není těžší a těžší. Hrát za vraha proti přeživšímu, co má úroveň 1 je už opravdu hooodně pekelný. Zde je systém ranků stejný jako v CSku.... Čím lepší, tak NÉ ŽE MASÍROVANĚJŠÍ EGO, ALE.... . tím lepší spoluhráči... schopnosti kooperace a hlavně od úrovně 8 jak u vraha tak u přeživšího je na mnohem lepší úrovni... hráči zde skutečně už myslí a kooperují. Jenom se zeptám.... na kolikátý rank ses dostal? Nebo kolik hodin máš nahráno? Jenom se ptám, protože já jako někdo, kdo má v F: 13th a DbD nepřeberné množství hodin, tak nevím nevím... spoustu věcí co píšeš jsem nezažil co se týče bugů. Ano. . zasekávání se v textuře... ano, ale jenom jednou za nějakých 60 her. Dále jsi zapomněl na neuvěřitelnou podporu vývojářů. Jejich pravidelné streamy a komunikace s fanoušky a vytváření nejrůznějších výzev atd. Jejich patche jsou skutečné patche a né jako jedna nejmenovaná hra, kde každá oprava přidá několik dalších chyb navíc. Pravidelně informují formou novinek objevující se ve hře atd.

K perkům.... no jistě že na nich záleží... snad od toho tam proboha jsou ne? A hlavně když někdo má v hlavě mozek a naučí se to kombinovat, tak je to pro něj výhoda. Nevím, proč je to mezi zápory. To je chyba hry, že si každý dokáže najít nejúčinější kombinace perků a addonů? Od toho máš ty nejlepší perky a jejich kombinace až po několika desítkách hodin hraní.... prostě si je musíš zasloužit.

Penalizace hráčů je nedostatečná? Po nahlášení za nesportovní chování Ti přijde ban na skoro až půl roku málo? Hmmmm.... tak evidentně asi je třeba napořád aby to bylo adekvátní nebo já nevim co....

Možný stereotyp? Vzhledeme ke všem možný kombinacím a perků a addonů, kterých je něco přes 100 si myslím, že repetetivnost je silně nepravděpodobná. Každé hraní mám jinou kombinaci perků a tomu i musíš přizpůsobit i styl hraní.
Norbi001norbi00117630
    10.7.2017 12:49
Norbi001

Hmmmm.... tak svojí recenzi do blogu můžu hodit leda tak do pí*i, protožes mne předběhl. No... aspoň jsem si procvičil psaní. Také chválím recenzi. Hodně podstatných věcí Ti tam ale chybí na můj vkus. 7 z 10ti si hra zasloužila při vydání, nikoliv nyní... nehratelný režim zabij své přátele? Ten je tam od toho, aby člověk cvičil perky. Né aby byl hratelný. Od toho máš klasické zápasy snad ne? Právě proto je to tam otevřené všechno pro všechny. Aby člověk trénoval atd. Nevím proč je to zrovna tohle v mínusech. To je jako dát do mínusů tutoriál. Nevím co za verze jsi hrál, ale například já nemám problém najít do 15 vteřin další hru několikrát po sobě. Ani jednou mi nespadlo na plochu... do menu ano, ale na plochu nikdy. Nevím jaké máš připojení, ale mě se to stávalo se slabým připojením také, ale po zesílení a stabilizaci mého připojení, se mi tento problém nestal snad ani jednou.

, , Osobně kromě masáže ega v rank systému nevidím nějakou výraznou přidanou hodnotu. ´´ No ovšem. Vůbec to není poté znát na spoluhráčích... vůbec to není těžší a těžší. Hrát za vraha proti přeživšímu, co má úroveň 1 je už opravdu hooodně pekelný. Zde je systém ranků stejný jako v CSku.... Čím lepší, tak NÉ ŽE MASÍROVANĚJŠÍ EGO, ALE.... . tím lepší spoluhráči... schopnosti kooperace a hlavně od úrovně 8 jak u vraha tak u přeživšího je na mnohem lepší úrovni... hráči zde skutečně už myslí a kooperují. Jenom se zeptám.... na kolikátý rank ses dostal? Nebo kolik hodin máš nahráno? Jenom se ptám, protože já jako někdo, kdo má v F: 13th a DbD nepřeberné množství hodin, tak nevím nevím... spoustu věcí co píšeš jsem nezažil co se týče bugů. Ano. . zasekávání se v textuře... ano, ale jenom jednou za nějakých 60 her. Dále jsi zapomněl na neuvěřitelnou podporu vývojářů. Jejich pravidelné streamy a komunikace s fanoušky a vytváření nejrůznějších výzev atd. Jejich patche jsou skutečné patche a né jako jedna nejmenovaná hra, kde každá oprava přidá několik dalších chyb navíc. Pravidelně informují formou novinek objevující se ve hře atd.

K perkům.... no jistě že na nich záleží... snad od toho tam proboha jsou ne? A hlavně když někdo má v hlavě mozek a naučí se to kombinovat, tak je to pro něj výhoda. Nevím, proč je to mezi zápory. To je chyba hry, že si každý dokáže najít nejúčinější kombinace perků a addonů? Od toho máš ty nejlepší perky a jejich kombinace až po několika desítkách hodin hraní.... prostě si je musíš zasloužit.

Penalizace hráčů je nedostatečná? Po nahlášení za nesportovní chování Ti přijde ban na skoro až půl roku málo? Hmmmm.... tak evidentně asi je třeba napořád aby to bylo adekvátní nebo já nevim co....

Možný stereotyp? Vzhledeme ke všem možný kombinacím a perků a addonů, kterých je něco přes 100 si myslím, že repetetivnost je silně nepravděpodobná. Každé hraní mám jinou kombinaci perků a tomu i musíš přizpůsobit i styl hraní.

ThainDegu člen redakce    Je to velmi povedená recenze, díky ti za ní :) jde vidět, že si se s tím vůbec nepáral :DThainDeguthaindegu27578    10.7.2017 12:33 ThainDegu

@ odpověď na komentář od Strec:Je to velmi povedená recenze, díky ti za ní :) jde vidět, že si se s tím vůbec nepáral :D

Strec napsal:Díky za chválu. Oprávněné poznámky ohledně interpunkce jsem si vědom, ale tohle už nezlepším. No a na hrubky mám osvědčenou korektorku.

Strec    Díky za chválu. Oprávněné poznámky ohledně interpunkce jsem si vědom, ale tohle už nezlepším. No a na hrubky mám osvědčenou korektorku.Strecstrec4311    10.7.2017 12:07 Strec

@ odpověď na komentář od Cvrnda:Díky za chválu. Oprávněné poznámky ohledně interpunkce jsem si vědom, ale tohle už nezlepším. No a na hrubky mám osvědčenou korektorku.

Cvrnda napsal:Pěkná a nebojím se říct i překvapivě detailní a rozsáhlá recenze. Doporučil bych dávat větší pozor na čárky (třeba v předposledním odstavci o chybách) , ale i tak si myslím, že není třeba moc dlouho přemýšlet o tom, jaký blogový příspěvek pro začátek týdne zamíří na homepage Zingu...

Cvrnda člen redakce   1x   Pěkná a nebojím se říct i překvapivě detailní a rozsáhlá recenze. Doporučil bych dávat větší pozor na čárky (třeba v předposledním odstavci o chybách) , ale i tak si myslím, že není třeba moc dlouho přemýšlet o tom, jaký blogový příspěvek pro začátek týdne zamíří na homepage Zingu...Cvrndacvrnda7    10.7.2017 11:44 Cvrnda

Pěkná a nebojím se říct i překvapivě detailní a rozsáhlá recenze. Doporučil bych dávat větší pozor na čárky (třeba v předposledním odstavci o chybách) , ale i tak si myslím, že není třeba moc dlouho přemýšlet o tom, jaký blogový příspěvek pro začátek týdne zamíří na homepage Zingu...

O autorovi blogu

Strec
Strec
Muž, 26 let, Olomouc

Nicky:?

*Kdo si mě chce přidat do přátel/ve hrách, tak mi nejdříve napište (tady nebo na onom klientu). Cizí lidi si ve hrách nepřidávám.

Sestava:

OS: Windows 7/10

Procesor: Intel Intel Core i5-4690 3.5 GHz

Grafika: NVIDIA Geforce GTX970 4 Gb

Ram: 16 Gb

Nejoblíběnější série:

- Assassin´s creed

- Batman

- Borderlands

- Dead Space

- Hitman

- Zaklínač

- Bioshock

- Dishonored

- Sniper Elite

* Mám i jiné oblíbené hry, ale nedá se už mluvit o sériích, spíš o jednotlivcích a nebo nejsou opravdu TOP n. xy


*Všechny hry, ktery hodnotím i vlastním.

*Hodnocení 9 je pomyslná 10. Hodnocení 10 nedávám z principu, protože nikdy není hra dokonalá a vždy se najde i lepší kousek... buď časem nebo i paralelně jen s tím, že tam je lepší příběh a tam mě hra bavila třeba víc... a bla bla bla, však to možná znáte. Prostě nechávám si rezervu toho jednoho bodu, kdyby se opravdu objevila ultimátní hra tisíciletí.

Mé foto:

http://www.zing.cz/screenshoty/4582/kingdom-come-deliverance/image-92002

Založit herní BLOG